Ja heb ik het over BMW's in het algemeen ? Zeiksnor. En volgens mij ben je een magazijnmedewerker aan je geweldige deelname te zien, CHAPEAU !quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:21 schreef t0y het volgende:
Je zeikt iemand in een bmw af maar je post een pic van een golf...
Volgens mij is TS jaloers omdat hij moest lopen met -10![]()
Kut daar heb je mequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je bent jaloer op diegene met een bmw dus post je maar een foto van je eigen gare golf?
Heb ik het over BMW's in het algemeen ????quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef t0y het volgende:
Als je het over bmw's in het algemeen hebt, waarom dan een pic posten van een golf?
En dit is de klaagbaak, verwacht je dan dat iedereen je gelijk geeft?
sorry, had de auto van mijn papa even geleendquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef t0y het volgende:
Laat maar hangen ook, verkeerd gelezen. Dan nog vind ik het een lompe actie om een bmw af te zeiken en dan een pic van een golf te plaatsen.
niets mis met een fijne manta 400iquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze vind ik anders wel vet strak:
[afbeelding]
Verder ben je ook bekend met het fenomeen "mantarijders"?
Generalisatie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.
Het voorbeeld van vanochtend is inderdaad een bmw, de foto is een getunede gay auto.
Wat begrijp je niet?
vmbo.....
met matjes in de nek en staarten aan de antennequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Toen stoere wagens nog bij stoere mannen hoorden.
Daar heb je gelijk in. Mijn opa had een Ford Capri en dat was voor die tijd idd stoer. Mocht ik er eentje tegenkomen, dan denk ik aan kopen daarvan. Getuned of niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Toen stoere wagens nog bij stoere mannen hoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |