ik voldoe aan geen van die eisenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik meende dat de toelatingseisen tot verschillende dvd-groeperingen als volgt waren :
- de R3 versie van Army of Darkness
- de Alien Head (en dan uiteraard de Japanse)
- meer dan 700 dvd's.
ja dat zal t zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is ook de reden waarom niemand je serieus neemt
o.a.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is ook de reden waarom niemand je serieus neemt
daar gaan we weerquote:
overigens als je in het bezit bent van de Roman Holiday Make up Doos wordt je natuurlijk meteen uit het selecte dvd gezelschap gezet.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb meer dan 700 Japanse R3 - BoB Tinboxen mét make-up doos bij.
Alleen Sai natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef AntiChrist het volgende:
overigens als je in het bezit bent van de Roman Holiday Make up Doos wordt je natuurlijk meteen uit het selecte dvd gezelschap gezet.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Met GiftSet bedoel ik dus de Military Pack
Bash hier Timo20quote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar gaan we weer![]()
een nieuw Timo20 bash topic is hierbij zeker geopend??![]()
He!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
TheGodfathertje van me, kijk eens naar mijn posticoon van die post
![]()
trustenquote:
het was serieus bedoeld hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef Hare het volgende:
[..]
He!
Waar is die postsmilie nu dan gebleven?!?!?!![]()
quote:
nee, dan hou ik er een trauma aan overquote:Op donderdag 24 november 2005 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
tief es op.
HP ruled. Ga de nieuwe film maar kijken.....zo mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |