Yo.. W! Ben je al naar Serenity geweest? Of heb je hem gedownd?quote:
Nog geen tijd gehadquote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yo.. W! Ben je al naar Serenity geweest? Of heb je hem gedownd?
Ik ga zaterdag avond![]()
quote:
Oeh gaaaafff, en hoe voelt het!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb sinds kort mijn eerste DVD![]()
Dus nu kan ik hier posten!![]()
Tof en licht-erotisch!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oeh gaaaafff, en hoe voelt het!!!
nu ben je eindelijk ook een volwaardig mensquote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb sinds kort mijn eerste DVD![]()
Dus nu kan ik hier posten!![]()
Wil je zeggen dat ik nog steeds geen volwaardig mens ben?!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu ben je eindelijk ook een volwaardig mens![]()
geintje
Je bent pas een volwaardig mens, als je een DVD in je verzameling hebt die geen NLO heeft en ook niet regio2 isquote:Op woensdag 23 november 2005 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik nog steeds geen volwaardig mens ben?!![]()
Ik meende dat de toelatingseisen tot verschillende dvd-groeperingen als volgt waren :quote:Op woensdag 23 november 2005 18:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent pas een volwaardig mens, als je een DVD in je verzameling hebt die geen NLO heeft en ook niet regio2 is
Je bent in de war met een volwaardig mens en een volwaardig freakquote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik meende dat de toelatingseisen tot verschillende dvd-groeperingen als volgt waren :
- de R3 versie van Army of Darkness
- de Alien Head (en dan uiteraard de Japanse)
- meer dan 700 dvd's.
Het bezit van de BoB Tinbox + de BoB giftset bedoel jequote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het bezit van de BoB giftset, dan ben je een man![]()
Tinbox heb ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef Dizer het volgende:
Het bezit van de BoB Tinbox + de BoB giftset bedoel je![]()
Met GiftSet bedoel ik dus de Military Packquote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tinbox heb ik niet![]()
Maar wel de gewone versie. Dan ben ik een halve man![]()
WTF?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb meer dan 700 Japanse R3 - BoB Tinboxen mét make-up doos bij.
Ik denk dat hij bedoeld:quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef Durbin het volgende:
Ik meende dat de toelatingseisen tot verschillende dvd-groeperingen als volgt waren :
- meer dan 1000 dvd's.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik nog steeds geen volwaardig mens ben?!![]()
ik voldoe aan geen van die eisenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
- meer dan 700 dvd's.
ja dat zal t zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is ook de reden waarom niemand je serieus neemt
o.a.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is ook de reden waarom niemand je serieus neemt
daar gaan we weerquote:
overigens als je in het bezit bent van de Roman Holiday Make up Doos wordt je natuurlijk meteen uit het selecte dvd gezelschap gezet.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb meer dan 700 Japanse R3 - BoB Tinboxen mét make-up doos bij.
Alleen Sai natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef AntiChrist het volgende:
overigens als je in het bezit bent van de Roman Holiday Make up Doos wordt je natuurlijk meteen uit het selecte dvd gezelschap gezet.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Met GiftSet bedoel ik dus de Military Pack
Bash hier Timo20quote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar gaan we weer![]()
een nieuw Timo20 bash topic is hierbij zeker geopend??![]()
He!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
TheGodfathertje van me, kijk eens naar mijn posticoon van die post
![]()
trustenquote:
het was serieus bedoeld hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef Hare het volgende:
[..]
He!
Waar is die postsmilie nu dan gebleven?!?!?!![]()
quote:
nee, dan hou ik er een trauma aan overquote:Op donderdag 24 november 2005 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
tief es op.
HP ruled. Ga de nieuwe film maar kijken.....zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |