Sterker nog....ik kwam er niet eens in!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee de dames komen er lekker af dit jaar hoor,de lekkere jongens zijn naar huis.
We zullen zien wie het slimste isquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Giggio het volgende:
NatteLie en Dildo zijn slimmer??
GNA GNA GNA
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Sterker nog....ik kwam er niet eens in!
wees blij zegquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien,hebben wij ook eindelijk wat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Echt...zet ze hier uit in het park en ze gaan moeiteloos mee met de andere ganzen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Giggio het volgende:
NatteLie en Dildo zijn slimmer??
GNA GNA GNA
Ik hoop Joost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen zien wie het slimste is
Haha...mag wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:02 schreef Anitra het volgende:
Ik wil nog wat zeggen maar houd wijs mijn mond dicht
en nee geen gemene dingen alleen werkgebeuren
Even naar je profiel en dan naar Naar Usericon Managerquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil ook zo,n mooi plaatje als jullie hebben onder je naam,maar weet niet hoe.
Het is zo jammer dat hummie alles in het werk stelt om Joost te laten winnen.quote:
en dat werkt nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even naar je profiel en dan naar Naar Usericon Manager![]()
Iets met kuip en vrijwillig. ken geloof ik maar 1 reden en dat is die man in onze avatarquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Haha...mag wel hoor![]()
Thnx voor de koffie nog, heb stiekem ook ff een bakkie gepakt....
Dan gewoon elders uploaden en linkje plakken bij [webicon] in je profielquote:
en dan krijg ik dit werelddingquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan gewoon elders uploaden en linkje plakken bij [webicon] in je profiel
tuurlijk hebben wij het door: spelen het spel toch gewoon mee... ergeren de bewoners zich ergeren de Fokkers mee...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
verbaas me nog het meest over de mensen hier die niet door blijken te hebben dat het een spel is en het allemaal overdreven serieus blijken te nemen![]()
![]()
Het is juist leuk dat er veel seieuze users in dit forum zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
verbaas me nog het meest over de mensen hier die niet door blijken te hebben dat het een spel is en het allemaal overdreven serieus blijken te nemen![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Andere link gebruiken [afbeelding] ( http://img7.picsplace.to/img7/2/lieveheersb.jpg )
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen hier op het forum tegen de mensen daaro *wijst naar de streams* gaan zitten praten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
![]()
Whooo, is tie mooi of is tie mooi!quote:
Oepsquote:
Ja, al zeker 2 maandenquote:
Op de verkrachting van het lied "I'm singin' in the rain" na niets nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Nog iets boeiends gebeurd?
Vast niet...
Ik vind Rob heel mooi fluiten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef Falco het volgende:
Dat fluiten is ook schijtirritant. Na een minuut staan de streams bij mij weer op mute
Dan was ik net op tijdquote:
Rob is altijd boeiend (vind ik)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Men.... er is gewoon niets boeiends om naar te kijken....
Het is wachten tot de heren onder de douche gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Men.... er is gewoon niets boeiends om naar te kijken....
Die hebben de meest vreselijke dag in het huis tot nu toe!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Hoe moet dat nu met Chantal en Ingrid?
Nu zit Roel erbij en kunnen ze niet de hele dag roddelen over dido...
Rob is boeiend als hij lekker thuis zit, op de bankquote:
totally agreequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is boeiend als hij lekker thuis zit, op de bank
Daar wordt ook al gezongen en geflotenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Hoe moet dat nu met Chantal en Ingrid?
Nu zit Roel erbij en kunnen ze niet de hele dag roddelen over dido...
kreeg ik eerst ook, je moet onderop de profielpag. je wachtwoord invoeren en op wijzig klikkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mij lukt het niet,hij zegt dan dat me wachtwoord en gebruikersnaam niet overeenkomen.![]()
Helaas blijft het bij een "ondertoon", in plaats van: "een koekenpan recht in Rob z'n bakkes".quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dido vindt dat Rob weer dictatorachtig doet.
Dido: nu praat je ook weer op zo`n toon
Zit bij Dido toch wel een serieuze ondertoon in
helemaal mee eens laat hem lekker thuis op zijn zitzak zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob is boeiend als hij lekker thuis zit, op de bank
*proest*quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas blijft het bij een "ondertoon", in plaats van: "een koekenpan recht in Rob z'n bakkes".
Mwah. hij vertelde het wel erg TROTS......quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Joost ziet er gebroken uit
Hij beweert dat hij met de vierde zak bezig is
Zou best kunnen hoor, ze gaan als een razende daar in het aardappelhokquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Joost ziet er gebroken uit
Hij beweert dat hij met de vierde zak bezig is
Chantal en Ingrid werden een paar dagen geleden er ook niet goed van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dido vindt dat Rob weer dictatorachtig doet.
Dido: nu praat je ook weer op zo`n toon
Zit bij Dido toch wel een serieuze ondertoon in
Hoeveel zakken piepers moeten ze nog doen vandaag?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Joost net zeggen "de 4e zak", ze moeten dus nog een aantal zakken doen vandaag
Joost heeft er al 4, dus ik denk de anderen misschien gemiddeld al 3, dus laten we er even vanuit gaan dat ze nu iig over de helft zitten, en aan het eind van de dag op 25 a 30 zakken zitten samen met de 21 van gisterenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeveel zakken piepers moeten ze nog doen vandaag?
Ze moeten er 20 per dag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeveel zakken piepers moeten ze nog doen vandaag?
thanks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost heeft er al 4, dus ik denk de anderen misschien gemiddeld al 3, dus laten we er even vanuit gaan dat ze nu iig over de helft zitten, en aan het eind van de dag op 25 a 30 zakken zitten samen met de 21 van gisteren
Thanks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moeten er 20 per dag.
Dat is 4 per persoon per dag.
Gisteren hadden ze er in totaal 21
Ze hebben het uiteindelijk toch geleerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks.![]()
![]()
Zo te zien zitten ze op schema
Inderdaad het lijkt erop dat ze de slag te pakken hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben het uiteindelijk toch geleerd
Voor deze opdracht zijn ze behoorlijk aan het doorbikkelen net als met die sportopdracht.
Joost had er gisteren met pijn en moeite drie en een halve zak doorheen gejaagd. Nu zou hij voor de middagbreak al ruim vier zakken hebben gedaan? Lijkt me sterk.... Chantal zei gisteren nog dat de dag ook geen tien minuten korter had moeten duren om vier zakken aardappelen weg te werken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost heeft er al 4, dus ik denk de anderen misschien gemiddeld al 3, dus laten we er even vanuit gaan dat ze nu iig over de helft zitten, en aan het eind van de dag op 25 a 30 zakken zitten samen met de 21 van gisteren
Joost moet zich geloof ik nog aankledenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben een half uur pauze, maar Chantal is na een kwartier al weer aan het werk gegaan. De anderen blijven verder genieten van de pauze.
Echt waar? Wat is daar dan de reden van , menno reden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben een half uur pauze, maar Chantal is na een kwartier al weer aan het werk gegaan. De anderen blijven verder genieten van de pauze.
[Mennomodus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske is ook al bezig met de helft van de vierde zak.
Ze zijn blijkbaar echt snel vandaag
HAHAHAHA toppie!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Na die van Lieske kan ik die van Joost ook niet laten schieten:
[afbeelding]
Die pleistersquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En is dat positief of negatief?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:08 schreef Gert het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je dat "mannelijke hoofd", wat in het begin zo opviel bij Ingrid, nu niet meer zo extreem ziet? Als je geest er van overtuigd raakt dat het wel degelijk een vrouw is, gaan je ogen het ook anders zien, zoiets?
Joost is echt een Homo als je naar deze shot kijkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:08 schreef Gert het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je dat "mannelijke hoofd", wat in het begin zo opviel bij Ingrid, nu niet meer zo extreem ziet? Als je geest er van overtuigd raakt dat het wel degelijk een vrouw is, gaan je ogen het ook anders zien, zoiets?
Zelfs Rorschach zelf ziet een reet!quote:
Roel is ook een rete irritant ventjequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat Roel moet ophouden met dat getrommel, omdat het rete irritant is. Roel gaat natuurlijk door.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Joohanna het volgende:
Mag ik 'm gebruiken, scanman? Ik word er echt zoooooooooooo vrolijk van!
Ze zijn super gemotiveerd vandaag en willen denk ik vandaag al de opdracht helemaal afkrijgen denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef farceman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze alweer aan het werk zijn? Ze hebben toch pauze tot 1215?
Chantal was om 12 uur al weer begonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef farceman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze alweer aan het werk zijn? Ze hebben toch pauze tot 1215?
Het is niet bedoeld als compliment danwel kritiek.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En is dat positief of negatief?
Omdat Chantal en Ingrid alle credits willen hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef farceman het volgende:
Ik denk dat ze het "record" van de schilgroep van gisteren ook wel willen breken, gevalletje competitiestrijdquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn super gemotiveerd vandaag en willen denk ik vandaag al de opdracht helemaal afkrijgen denk ik
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:08 schreef Gert het volgende:
Omdat jij, als man in eerste instantie naar de schil kijkt en je daarna pas het warme, integere karakter opvalt? Geen kritiek hoor, is iets hormonaalsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als compliment danwel kritiek.
Het valt me gewoon op dat ik Ingrid gewoon als vrouw zie, en niet onaantrekkelijk ook. Terwijl ik in het begin, en zeker bij de eerste indruk, iets had van: gadver, een omgebouwd wijf. Om het maar eens plat te zeggen.
Maar wat ik toen zag, zié ik nu niet meer. Ik vraag me af hoe dat komt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfs Rorschach zelf ziet een reet!.
Je bent verliefd. Net als Dido op Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..] iets had van: gadver, een omgebouwd wijf. Om het maar eens plat te zeggen.
Maar wat ik toen zag, zié ik nu niet meer. Ik vraag me af hoe dat komt.
Dat mag ook niet!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef farceman het volgende:
Valt me trouwens wel op dat deze drie er nog niet aan gedacht heben om zoals lies gisteren een lunch voor werkers te maken
Neuh, ik eigenljik ook wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:mogguh...
ze liggen nog aardig op schema zie ik..... Ben ik de enige die verbaasd is?
Nee, ik ben ook verbaasd had veel meer geklaag verwacht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:mogguh...
ze liggen nog aardig op schema zie ik..... Ben ik de enige die verbaasd is?
Lachen dat filmpje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:26 schreef riri het volgende:
Wel lachen die Rob![]()
![]()
Click here to watch Schoonmaakploeg
Nee, ik mag Ingrid niet zo. Ze heeft wel iets heel liefs, maar ze is zo labiel als de neten en ze heeft ook een haast griezelige, onbetrouwbare kant.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Omdat jij, als man in eerste instantie naar de schil kijkt en je daarna pas het warme, integere karakter opvalt? Geen kritiek hoor, is iets hormonaals![]()
Maar dan wel in een SCHOON huisquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef BONG4002 het volgende:
Rob wil als laatste in het huis blijven
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:26 schreef riri het volgende:
Wel lachen die Rob![]()
![]()
Click here to watch Schoonmaakploeg
Goed dat je er de vertaling bijzette.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
kepsin bgootje wiewil effeentje smere vome
(ik heb zin in een broodje, wie wil er even eentje smeren voor me)
Dan zul je wel gewoon aan haar gezicht gewend zijn geraakt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik mag Ingrid niet zo. Ze heeft wel iets heel liefs, maar ze is zo labiel als de neten en ze heeft ook een haast griezelige, onbetrouwbare kant.
zit er wel bij,misschien heb je op je mediaplayer geluid uit staan?quote:
Rechts onderaan dat schermpje waar je op klikt heb je zo'n klein luidsprekertje,misschien is dat uitgeklikt bij je?quote:
Volgens mij is het geluid juist het probleem niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef riri het volgende:
[..]
Rechts onderaan dat schermpje waar je op klikt heb je zo'n klein luidsprekertje,misschien is dat uitgeklikt bij je?
Hij heeft alleen geluid. Dus niet het geluid, maar het beeld is het probleem.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef riri het volgende:
[..]
Rechts onderaan dat schermpje waar je op klikt heb je zo'n klein luidsprekertje,misschien is dat uitgeklikt bij je?
ehm.. met allleen geluid bedoel ik dus dat ik geen beeld hebquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geluid. Dus niet het geluid, maar het beeld is het probleem.
Volgens mij laat Talpa juist uistekend zien dat er niks gebeurd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
Die schoonmaakploeg werkt echt niet door.
Het is een schande maar goed talpa laat er niks van zien.
Chantal liep achter op de rest en dat wilde ze inhalen want ze wilde ook haar steentje bijdragen voor het Ronald McDonaldhuis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal was om 12 uur al weer begonnen
Sorry bedoelde de TV uitzendingquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Volgens mij laat Talpa juist uistekend zien dat er niks gebeurd!
Waarschijnlijk zijn stoere drugs verhalen want voor de rest is het een chocolade eiquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
zei dido nu echt dat ze het leuk aan roel vindt dat ie zo stoer isals er nou één figuur daar niet stoer is......
En maar zitten, en maar zitten en speculerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:geweldig... het wantrouwen over de prestaties van de andere ploeg slaat alweer toe...
nee... geen waarschuwingquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef bunnyma het volgende:
Tafkar kan niet echt hebben dat de werkgroep van vandaag het quotum halen. Hij dacht natuurlijk onmisbaar te zijn.
BB geef ze nu toch eens een waarschuwing.....ze doen geen flikker.( schoonmaak ploeg bedoel ik)
Tja, had Lieske gisteren maar niet zoveel moeten doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef bunnyma het volgende:
Tafkar kan niet echt hebben dat de werkgroep van vandaag het quotum halen. Hij dacht natuurlijk onmisbaar te zijn.
BB geef ze nu toch eens een waarschuwing.....ze doen geen flikker.( schoonmaak ploeg bedoel ik)
Prima!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... geen waarschuwing![]()
Gewoon donderdag in de live-uitzending: weekopdracht niet gehaald.....
Want alweer hebben ze niet goed gelezen: het schoonmaken van het huis is ook gewoon onderdeel van de weekopdracht...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
Weet zeker dat BB de opdracht laat slagen omdat ze zo "hun best" hebben gedaanmaargoed als het toch niet slaagt eet ik mijn schoen op
Mislukt door Rob, Dido en Roel zou ik zeggen dan krijgen zij de schuld van het mislukken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Want alweer hebben ze niet goed gelezen: het schoonmaken van het huis is ook gewoon onderdeel van de weekopdracht...![]()
Er is een schema opgesteld door BB voor het schoonmaken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Beste Bewoners,quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Prima!!Maar wel met de naam aan wie het heeft gelegen want Lieske heeft zich gisteren de pleuris gewerkt.
Dan wel die 10.000 omdat de aardappelen wel zijn geschild.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mislukt door Rob, Dido en Roel zou ik zeggen dan krijgen zij de schuld van het mislukken.
Wel jammer van die 10.000 euro want het is wel voor een goed doel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Beste Bewoners,
Ondanks dat alle aardappelen geschild zijn door jullie, is de weekopdracht niet gehaald. De reden hiervoor is dat tijdens de schoonmaakdienst Rob, Dido en Nathalie het leuker vonden om na te denken over hoe ze overkomen bij het publiek dan daadwerkelijk de handen uit de mouwen te steken.
Ben het wel met je eens maar misschien is het beter om nu eens bewoners persoonlijk te straffen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hummie eens echt evil wordt... gewoon op een waanzinnig streng rantsoen dat werkschuwe tuig.. En dan volgende week een ontzettend zware opdracht
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. met allleen geluid bedoel ik dus dat ik geen beeld heb
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Voorspelling: binnen 5 minuten is de conclusie van Rob, dat het Menno`s eigen schuld is dat Nathalie zijn knuffel vervuild heeft, omdat hij sliep met een knuffel.
En dat doen mannen niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens maar misschien is het beter om nu eens bewoners persoonlijk te straffen.
Zet Rob,Dido,Roel,Nath op het noodrantsoen en de rest niet.
Dan wordt het pas feest in het huis
De ergste viezigheid was al van Nathalies voeten af, toen ze begon met Menno`s knuffelquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Voorspelling: binnen 5 minuten is de conclusie van Rob, dat het Menno`s eigen schuld is dat Nathalie zijn knuffel vervuild heeft, omdat hij sliep met een knuffel.
En dat doen mannen niet.
Wat een leugenaar is die Nath ze sprong gelijk op het bed van Menno.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:07 schreef Kleintje het volgende:
Wat probeert Natte Lie zich weer schoon te praten. Ze sprong eerst op het bed van Roel.. NO WAY STOMME KUT
ze snappen echt nog steeds niet dat het poetsen geen bezigheidstherapie is, maar gewoon een onderdeel van de opdrachtquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Rob en Dido mogen wel gaan opschieten anders zijn ze voor 16:30 niet klaar.
In dit tempo gaan ze niet het halen![]()
![]()
Misschien is dat ook wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:12 schreef bunnyma het volgende:
Groepenindeling kan ik niet over juichen.
Echt roddelen lukt in de fabriek niet goed want er zit iedere keer een lid van de andere partij bij.
Jammer.
Iig niet van streamers.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de bedoeling.
Lieske is tot nu toe de enige die de weekopdracht (huis schoonmaken) snapte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze snappen echt nog steeds niet dat het poetsen geen bezigheidstherapie is, maar gewoon een onderdeel van de opdracht
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef Gert het volgende:
Foei, wat een luilakken toch. Sjongejonge. Het is een schande.
Blijven jullie wel goed opletten of ze een beetje doorwerken? :
Ik heb geen tijd, moet tussendoor eh.. werken.
Daar wordt niet zoveel rekening meegehouden neem nou die 24 uur karaokequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Het is nu wel weer saai.
Ben even weg, tot straks.![]()
ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze woensdag misschien zou gaan meewerken aan de aardappels...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan Naat wel staand de keuken cleaneren ed. , maar werken ho maar.......![]()
![]()
![]()
Ja, wanr dan zit Dido ook bij de werkploegquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze woensdag misschien zou gaan meewerken aan de aardappels...
Wordt wel een leuke schoonmaakploeg: Chantal Ingrid Joostquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze woensdag misschien zou gaan meewerken aan de aardappels...
Hoe zien die smoelen van jou eruit als er foto's van worden gemaakt op ongewenste momentenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Als Nathalie er donderdag uitvliegt heb ik nog wel een mooi scenario voor de exit. Naat zit naast Ruud in de studio en Ruud zegt: Nathalie, weet je dat er op het internet een heel topic aan je gewijd is? We laten nu wat foto's uit dat topic zien". (en dan komen de foto's uit het smoelenboek voorbij)
Lijkt me toch wel heerlijk om dat te zien
Het verschil is natuurlijk dat Natte lie gewoon standaard zo'n rare kop heeftquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:20 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe zien die smoelen van jou eruit als er foto's van worden gemaakt op ongewenste momentenzal eens kijken of ik er wat van Lieske kan maken,die momenten doen zich ook vaak genoeg voor
![]()
Ja, idd...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:welja.. nog maar ff aangeven dat Menno iedereen tegen elkaar opzette.....
OMGquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Rob mag die deur dicht, ik vind het ijzig koud!"
Rob: "ja..."
Dido rond lopen en binnenmonds: "Moet ik dat doen?"
Rob: "Ik ga zo weer naar buiten hoor"
Na een tijdje Dido: "Doe jij dan de deur dicht?"
Dat zijn de pittige discussies waar we op gewacht hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Rob mag die deur dicht, ik vind het ijzig koud!"
Rob: "ja..."
Dido rond lopen en binnenmonds: "Moet ik dat doen?"
Rob: "Ik ga zo weer naar buiten hoor"
Na een tijdje Dido: "Doe jij dan de deur dicht?"
ze sprong wel eerst op iets van Roel, maar gezien z'n reactie niet z'n bed, en ook niet met d'r voeten....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een leugenaar is die Nath ze sprong gelijk op het bed van Menno.![]()
![]()
![]()
![]()
met de toevoeging dat ze dan gezellig met Dido en Roel is....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Kinga het volgende:
Die haren van Dido zien er niet uit!!!!
Ze moeten vanavond Nathalie's bedlaken maar als handdoek gebruikenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nu pas de streams weer een keer en wat zien de handen van Chantal er uit!
Het was erg sociaal geweest als ze het werk van Joost zou hebben overgenomen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry ik heb een anti-naat-dag, maar ze lult altijd ook maar mee met mensen.
Ze kan alleen maar 'ja', 'nee' ,'ja dat is zo', 'inderdaad' zeggen
En de manier waarop ze zit op haar knieen met als steun haar voeten, dat blijkt maar weer dat daar alles vrij oké mee is
[afbeelding]
Die nicotine pleister die ze van BB hebben gekregen, waarom ze echter bang is dat ze betrapt wordt weet ik niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:36 schreef riri het volgende:
Wat was dat trouwens wat naat in het kussen vond vanochtend?
Scanman hoe laat gingen de dames gisteren douchen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten vanavond Nathalie's bedlaken maar als handdoek gebruiken
Volgens mij rond een uur of 7. Toen gingen naat en Dido in ieder geval in bad en kwam Lieske er later bij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman hoe laat gingen de dames gisteren douchen?![]()
Ik denk dat ze die pleisters heeft voor als er weer eens sigaretten en shag zijn, dan kan ze toch haar nicotine gehalte op peil houden... En dat mag dus niet... Ze denk trouwens dat BB dat niet weet..quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Die nicotine pleister die ze van BB hebben gekregen, waarom ze echter bang is dat ze betrapt wordt weet ik niet?
hoi,quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer. Ga weer proberen of ik de gesprekken van de minkukels kan aanhoren...
Nu op de Talpa-site:quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:07 schreef Kleintje het volgende:
Wat probeert Natte Lie zich weer schoon te praten. Ze sprong eerst op het bed van Roel.. NO WAY STOMME KUT
zó dom kan ze toch niet zijn zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die pleisters heeft voor als er weer eens sigaretten en shag zijn, dan kan ze toch haar nicotine gehalte op peil houden... En dat mag dus niet... Ze denk trouwens dat BB dat niet weet..
misschien heb ik iets gemist ooit: staat Tafkar voor Rob? en zo ja hoe kan ik dat rijmen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef bunnyma het volgende:
exit dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie verdient dus nog een keer straf..
Gezien ze weer ontkent etc..
retorische vraag....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zó dom kan ze toch niet zijn zeker
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu op de Talpa-site:
13:10 Nathalie ontkent opnieuw
Nathalie bespreekt nog maar eens de voetveeg-actie: “Ik had gewoon teveel tequila op!” Ook vraagt ze zich hardop af waar Rob en Menno waren. “De enige reden zou kunnen zijn dat ik aan het opruimen was”, zegt Rob. Nathalie wil weten of Rob iets had gezegd als hij het gezien had. “Ik denk het niet”, is het verrassende antwoord van de Huisoudste. “Ik kan me al niet voorstellen dat mannen met een knuffel slapen!” Nathalie denkt nog even terug. “Ik ben eerst bij Dido en Roel op bed gesprongen, dus mijn voeten waren niet eens vies meer. Dat zei ik gewoon als grapje.” Heeft Nathalie dan helemaal niets van deze situatie opgestoken?
oké/.. nog 1 keertje dan:quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien heb ik iets gemist ooit: staat Tafkar voor Rob? en zo ja hoe kan ik dat rijmen?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij rond een uur of 7. Toen gingen naat en Dido in ieder geval in bad en kwam Lieske er later bij.
Ik had ooit eens bedacht dat Tafkar wel een leuke naam is voor Rob, omdat hij dus eigenlijk al exit had moeten zijn. Het staat voor The asshole formerly known as Rob (beetje gejat van Prince natuurlijk).quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien heb ik iets gemist ooit: staat Tafkar voor Rob? en zo ja hoe kan ik dat rijmen?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed nieuws.. Gooi het op tv met een leuke voice over eronder, zoals die laatste zin
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat geluid ook van de schillers, killing...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer. Ga weer proberen of ik de gesprekken van de minkukels kan aanhoren...
dank je!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
oké/.. nog 1 keertje dan:
The Asshole Formely Known As Rob
Elk uur uit de koelkast is een dag van de houdbaarheidsdatum afquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:49 schreef Sonique het volgende:
En hebben ze dat pak melk nu al een keertje opgeruimt van de eettafel, die staat daar een partij warm te worden...
Scanman vond dat Rob er allang uit had moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ze is er nog geschikt voor ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:50 schreef riri het volgende:
Via via heb ik gehoord dat ze interesse hebben in Nathalie voor het inspreken van tekenfilms en voor kinderprogramma's.....mooie baan kan ze eraan overhouden
Ik schakel nu net de streams pas weer aan (dokter geweest met dochtertje, bronchitusquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:49 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik had die keuken in m'n eentje in één ochtend aan kant kunnen hebben...
Ze beginnen met alles en maken niets af. Tis nu een grotere bende als dat het was...
die films en programma's worden dan toch echt wel verboden voor mijn kid(s)quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:50 schreef riri het volgende:
Via via heb ik gehoord dat ze interesse hebben in Nathalie voor het inspreken van tekenfilms en voor kinderprogramma's.....mooie baan kan ze eraan overhouden
Och, bij mij is het ook altijd één grote troep als ik een kamer helemaal schoon ga maken. Alleen zij zijn niet echt efficient bezig en beginnen met van alles en niets wordt afgerond.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel nu net de streams pas weer aan (dokter geweest met dochtertje, bronchitus) maar mijn 1e gedachte was "wat een trinnnnnnngzooi!
"
ooh nee, geef mij maar een dunschiller...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijkIk kan trouwens niet eens met zo'n ding schillen
Ik moet een gewoon mesje hebben hoor.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
zeg.. moeten de schillers die mondkapjes niet dragen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook altijd meer troep voor ik iets opruim, maar dit slaat werkelijk alles. Ze maken gewoon echt niets af. Ik vraag me af of ze de keuken wel op tijd klaar hebben...
Het lijkt mij een logisch begin om eerst maar eens de tafels leeg te ruimen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook altijd meer troep voor ik iets opruim, maar dit slaat werkelijk alles. Ze maken gewoon echt niets af. Ik vraag me af of ze de keuken wel op tijd klaar hebben...
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
die films en programma's worden dan toch echt wel verboden voor mijn kid(s)
In zoverre dat een gezellig trio er niet meer in zit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef farceman het volgende:
Zit me te bedenken of een exit van Naat goed is voor de relatie dido-roel
quote:Brandende vragen
Zijn er nog vragen?
Heb jij een brandende vraag voor een van de Bewoners? Dit is jouw kans om achter het antwoord te komen! Tijdens de verlenging van de Live-show aanstaande donderdag stellen Ruud en Bridget namelijk jouw vragen!
Mail je vraag naar de redactie, vergeet daarbij niet te vermelden voor wie jouw vraag is bestemd.
Mail de internetredactie
Nee inmiddels zijn de aardappels immuun voor de bewonersquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
zeg.. moeten de schillers die mondkapjes niet dragen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee inmiddels zijn de aardappels immuun voor de bewoners![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Waar hebben ze die inenting gekregen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je zou de aardappel toch eerder de aardappelkever gunnen dan geschild te worden door een Dodoquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Waar hebben ze die inenting gekregen?
Want ik wil dat ook!
Of zijn het dove aardappels???
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Ja oke, medeleven met de aardappels is nodig. Maar ondanks dat ze imuun zijn voor de bewoners vind ik dat de mondkapjes op moeten. Vind zelfs dat er een heel masker over het gezicht moet!
Volgens mij hoefde de mondkapjes niet perse voor de mond van BB omdat Chantal dan gaat hyperventileren... (dacht dat ik dat ergens op de BB site gelezen had gisteren...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Ja oke, medeleven met de aardappels is nodig. Maar ondanks dat ze imuun zijn voor de bewoners vind ik dat de mondkapjes op moeten. Vind zelfs dat er een heel masker over het gezicht moet!
Schraap machines (grote ronddraaiende tonnen met een soort schuupapier) ja, wat dacht jij!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dit werk wordt toch niet echt door mensen gedaan...hier heeft Aviko toch wel machines voor of ben ik nu te positief?
Dat lijkt me wél ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
hier heeft Aviko toch wel machines voor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |