Sterker nog....ik kwam er niet eens in!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee de dames komen er lekker af dit jaar hoor,de lekkere jongens zijn naar huis.
We zullen zien wie het slimste isquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Giggio het volgende:
NatteLie en Dildo zijn slimmer??
GNA GNA GNA
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Sterker nog....ik kwam er niet eens in!
wees blij zegquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien,hebben wij ook eindelijk wat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Echt...zet ze hier uit in het park en ze gaan moeiteloos mee met de andere ganzen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef Giggio het volgende:
NatteLie en Dildo zijn slimmer??
GNA GNA GNA
Ik hoop Joost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen zien wie het slimste is
Haha...mag wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:02 schreef Anitra het volgende:
Ik wil nog wat zeggen maar houd wijs mijn mond dicht
en nee geen gemene dingen alleen werkgebeuren
Even naar je profiel en dan naar Naar Usericon Managerquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil ook zo,n mooi plaatje als jullie hebben onder je naam,maar weet niet hoe.
Het is zo jammer dat hummie alles in het werk stelt om Joost te laten winnen.quote:
en dat werkt nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even naar je profiel en dan naar Naar Usericon Manager![]()
Iets met kuip en vrijwillig. ken geloof ik maar 1 reden en dat is die man in onze avatarquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Haha...mag wel hoor![]()
Thnx voor de koffie nog, heb stiekem ook ff een bakkie gepakt....
Dan gewoon elders uploaden en linkje plakken bij [webicon] in je profielquote:
en dan krijg ik dit werelddingquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan gewoon elders uploaden en linkje plakken bij [webicon] in je profiel
tuurlijk hebben wij het door: spelen het spel toch gewoon mee... ergeren de bewoners zich ergeren de Fokkers mee...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
verbaas me nog het meest over de mensen hier die niet door blijken te hebben dat het een spel is en het allemaal overdreven serieus blijken te nemen![]()
![]()
Het is juist leuk dat er veel seieuze users in dit forum zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
verbaas me nog het meest over de mensen hier die niet door blijken te hebben dat het een spel is en het allemaal overdreven serieus blijken te nemen![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Andere link gebruiken [afbeelding] ( http://img7.picsplace.to/img7/2/lieveheersb.jpg )
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen hier op het forum tegen de mensen daaro *wijst naar de streams* gaan zitten praten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef riri het volgende:
![]()
Whooo, is tie mooi of is tie mooi!quote:
Oepsquote:
Ja, al zeker 2 maandenquote:
Op de verkrachting van het lied "I'm singin' in the rain" na niets nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Nog iets boeiends gebeurd?
Vast niet...
Ik vind Rob heel mooi fluiten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef Falco het volgende:
Dat fluiten is ook schijtirritant. Na een minuut staan de streams bij mij weer op mute
Dan was ik net op tijdquote:
Rob is altijd boeiend (vind ik)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Men.... er is gewoon niets boeiends om naar te kijken....
Het is wachten tot de heren onder de douche gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Men.... er is gewoon niets boeiends om naar te kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |