abonnement Unibet Coolblue
pi_32479239
Gert,

Klopt helemaal. In beginsel worden de geschakelde 4 streams door de loggers gelogt. Deze 4 streams worden door twee ploegen voorgezet. Dit is een selectie uit meer dan 30 verschillende cameraas. 4 daarvan staan los achter het decor opgesteld en worden door mensen bediend. De rest wordt op afstand gedaan. Ook weer door twee man. Te weten stream 1 en 2 samen en 3 en 4 samen. Dat is ook aan het geluid te merken. Ook dat is 1 2 en 3 en 4 per paar samen geschakeld
pi_32480208
Tanjalies,
Heb jij dan ook al een 'vermoeden' of er een persoon tussen zit die bij voorkeur van de programmaleiding weg moet as. donderdag?
Zo ja, zou je die dan onzichtbaar willen vermelden?
Let op: ik zal nu niet suggereren dat dat dan ook de persoon is die het huis daadwerkelijk zal moeten verlaten, maar ik wil gewoon iets uittesten... (voorkeur leiding versus daadwerkelijk stemgedrag in %)
BVD
pi_32480395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32480463
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:56 schreef Promiss het volgende:
Tanjalies,
Heb jij dan ook al een 'vermoeden' of er een persoon tussen zit die bij voorkeur van de programmaleiding weg moet as. donderdag?
Zo ja, zou je die dan onzichtbaar willen vermelden?
Let op: ik zal nu niet suggereren dat dat dan ook de persoon is die het huis daadwerkelijk zal moeten verlaten, maar ik wil gewoon iets uittesten... (voorkeur leiding versus daadwerkelijk stemgedrag in %)
BVD
Heb jij geen vermoeden dan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32480467
Promiss,

Er is op de dinsdag nooit iets echt besloten. Daarvoor kan er nog te veel gebeuren. In beginsel gaat het zo als het publiek het wil. En dat is vaker dan dat je denkt
pi_32480533
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef tanjalies het volgende:
Promiss,

Er is op de dinsdag nooit iets echt besloten. Daarvoor kan er nog te veel gebeuren. In beginsel gaat het zo als het publiek het wil. En dat is vaker dan dat je denkt
Er word zoveel nadruk op de vieze voeten actie gelegd, volgens mij is het vorige week al beslist
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator dinsdag 22 november 2005 @ 15:13:52 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32480612
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef tanjalies het volgende:
Gert,

Klopt helemaal. In beginsel worden de geschakelde 4 streams door de loggers gelogt. Deze 4 streams worden door twee ploegen voorgezet. Dit is een selectie uit meer dan 30 verschillende cameraas. 4 daarvan staan los achter het decor opgesteld en worden door mensen bediend. De rest wordt op afstand gedaan. Ook weer door twee man. Te weten stream 1 en 2 samen en 3 en 4 samen. Dat is ook aan het geluid te merken. Ook dat is 1 2 en 3 en 4 per paar samen geschakeld
Dus de camera's in het huis zijn verdeeld over de twee ploegen? Of is het zo dat de regisseur van één ploeg zélf kan kiezen welke camera's er gebruikt worden voor de streams. Ik neem aan dat laatste, aangezien het wel eens voorkomt dat stream 1 en 3 hetzelfde beeld geven.
Wat verder opvalt is dat stream 1 en 3 altijd de close-up beelden doen, 2 en 4 nooit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32480652
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef tanjalies het volgende:
In beginsel gaat het zo als het publiek het wil.
Hoezo in beginsel. Wil je hiermee zeggen dat ze soms zelf bepalen wie er uit gaat.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:20:43 #34
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32480788
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:15 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Hoezo in beginsel. Wil je hiermee zeggen dat ze soms zelf bepalen wie er uit gaat.
Haha ja vast...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32480868
Gert,

Er is altijd 1 regiseur en 1 redacteur van dienst. De regiseur geeft per ploeg aan wat hij met cameraas op twee streams ingedekt wil hebben. De redacteur bepaald vervolgens wat er aan beelden in de uitzending moet komen. Voor de liveuitzending is er een andere regie die beelden van het huis aangeleverd krijgt vanuit de apparte BBregie. Er is dus ook een andere eindregiseur in dat geval. Het zit natuurlijk veel complexer inelkaar, maar dit is het in grote lijnen.
pi_32480939
Wat een beargumentering zeg, ik had wel wat beters verwacht.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:44:12 #37
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32481457
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef Mikkie het volgende:
Wat een beargumentering zeg, ik had wel wat beters verwacht.
Zeker weten het goede forum?

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:55:46 #38
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32481778
Als het doorgestoken kaart was, hadden ze bij de vorige exit wel iedereen rond de 25% gezet en Menno er dan met een enkele procent t.o.v. de andere 3 laten vertrekken. Dan hadden ze nooit Roel van de laaste plaats naar de eerste plaats in 20 minuten gezet. Juist DOORDAT dit gebeurde geloof ik niet dat het doorgestoken kaart is...
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:29:30 #39
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_33559953
Schop!

Het is doorgestoken kaart, daar heb ik zojuist wederom een bevestiging van. Ik was vandaag even aanwezig bij de lokale omroep hier in mijn plaats. Van te voren wist ik dat Edwin van ‘t Schip (beter bekend van Wipneus & Pim) één van de gasten zou zijn. Voor de rest nog iemand die aan Idols had meegedaan. Wat ik niet wist was dat Ruud en Annet aanwezig zouden zijn. Natuurlijk hebben we de gelegenheid gebruikt om even na te vragen wat zij er van vonden. Annet zei onbubbelzinnig het volgende:

Al tijdens BB had ik al het gevoel dat het niet klopte dat ik eruit ging. Ik zou minder kijkcijfers trekken. En zo werd er geregeld dat ik nipt weggestemd zou zijn. Later heb ik één van de BB medewerkers uitgenodigd naar Goor, ach gezellig joh. En dat geschiedde. De medewerker zei toen: "Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar aangezien er toch geen BB3 komt, kan ik het je wel vertellen. Je was qua stemmen absoluut winnaar, maar die ander was een relnicht wat beter was voor de kijkcijfers. Vandaar dat je eruit ging".

Daarna hebben we aan Ruud gevraagd of hij ook het gevoel had dat hij ten onrechte net geen nummer 1 is geworden van BB1:

"Ja, dat gevoel is er wel, maar geen harde bewijzen. Van horen zeggen heb ik begrepen dat ik niet echt het Veronica publiek zou aanspreken, dus daarom heeft Bart gewonnen. Gek genoeg klaagden heleboel mensen die op mij stemden dat ze niet doorkwamen via de telefoon, terwijl het bij Bart moeiteloos ging."

BB is van begin af aan al doorgestoken kaart geweest. Het is immers een commerciële bende die voor de kijkcijfers gaat. Echter hebben Ruud en Annet er geen spijt van dat ze eraan mee gedaan hebben. Ze hebben een relatie er aan overgehouden (echt zo'n 'aaaaah' moment ).

Dus voor de goedgelovigen onder ons. Stemmen heeft geen zin
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_33561296
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef ACT-F het volgende:


Dus voor de goedgelovigen onder ons. Stemmen heeft geen zin
je bent al behoorlijk goedgelovig als je wilt gaan stemmen en daar een grote waarde aan hecht...

Als je verder waarde hecht aan de uitlatingen van allerhande allang vergeten net-niet losers bij een lokale omroep irgendwo die hun 'van-horen-zeggen' ideeen spuien, tja ... dat is ook iets voor 'goedgelovigen' ...

Straks kom je nog met het ultieme bewijs, dat Jomanda van boven zou hebben meegekregen dat de SMS-stemmingen op commerciele omroepen, niet helemaal 'correct' verlopen ... nou dan moet dat wel zo zijn, niet, als zelfs Jomanda het zegt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 23:05:48 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33561630
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef ACT-F het volgende:
Schop!

Het is doorgestoken kaart, daar heb ik zojuist wederom een bevestiging van. Ik was vandaag even aanwezig bij de lokale omroep hier in mijn plaats. Van te voren wist ik dat Edwin van ‘t Schip (beter bekend van Wipneus & Pim) één van de gasten zou zijn. Voor de rest nog iemand die aan Idols had meegedaan. Wat ik niet wist was dat Ruud en Annet aanwezig zouden zijn. Natuurlijk hebben we de gelegenheid gebruikt om even na te vragen wat zij er van vonden. Annet zei onbubbelzinnig het volgende:

Al tijdens BB had ik al het gevoel dat het niet klopte dat ik eruit ging. Ik zou minder kijkcijfers trekken. En zo werd er geregeld dat ik nipt weggestemd zou zijn. Later heb ik één van de BB medewerkers uitgenodigd naar Goor, ach gezellig joh. En dat geschiedde. De medewerker zei toen: "Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar aangezien er toch geen BB3 komt, kan ik het je wel vertellen. Je was qua stemmen absoluut winnaar, maar die ander was een relnicht wat beter was voor de kijkcijfers. Vandaar dat je eruit ging".

Daarna hebben we aan Ruud gevraagd of hij ook het gevoel had dat hij ten onrechte net geen nummer 1 is geworden van BB1:

"Ja, dat gevoel is er wel, maar geen harde bewijzen. Van horen zeggen heb ik begrepen dat ik niet echt het Veronica publiek zou aanspreken, dus daarom heeft Bart gewonnen. Gek genoeg klaagden heleboel mensen die op mij stemden dat ze niet doorkwamen via de telefoon, terwijl het bij Bart moeiteloos ging."

BB is van begin af aan al doorgestoken kaart geweest. Het is immers een commerciële bende die voor de kijkcijfers gaat. Echter hebben Ruud en Annet er geen spijt van dat ze eraan mee gedaan hebben. Ze hebben een relatie er aan overgehouden (echt zo'n 'aaaaah' moment ).

Dus voor de goedgelovigen onder ons. Stemmen heeft geen zin
Dus jij bent het bewijs ? !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 december 2005 @ 01:20:03 #42
862 Arcee
Look closer
pi_33567517
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef ACT-F het volgende:
"Je was qua stemmen absoluut winnaar, maar die ander was een relnicht wat beter was voor de kijkcijfers. Vandaar dat je eruit ging."
Oh ja, vandaar ook dat Chantal en Rob eruit moesten natuurlijk en dat Ingrid en Nathalie mochten blijven.
  zaterdag 31 december 2005 @ 07:49:13 #43
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_33571150
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus jij bent het bewijs ? !
Kom ik over als een waarzegger dan? Mij best

Als men denkt dat de commerciële omroepen publiekgericht zijn, och, je mag in die waan blijven. Ik heb zo, mede door uitlatingen uit monde van producenten die bij de commerciële omroepen werken, mijn conclusies getrokken: Geld is wat telt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 31 december 2005 @ 08:06:38 #44
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33571175
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef ACT-F het volgende:
Schop!
Daarna hebben we aan Ruud gevraagd of hij ook het gevoel had dat hij ten onrechte net geen nummer 1 is geworden van BB1:

"Ja, dat gevoel is er wel, maar geen harde bewijzen. Van horen zeggen heb ik begrepen dat ik niet echt het Veronica publiek zou aanspreken, dus daarom heeft Bart gewonnen. Gek genoeg klaagden heleboel mensen die op mij stemden dat ze niet doorkwamen via de telefoon, terwijl het bij Bart moeiteloos ging."
Hallo, dat zal iedereen zeggen die tweede is geworden pfff.
Als je hier van uit zou moeten gaan ben je wel naief!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 08:20:44 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33571195
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef ACT-F het volgende:
Van te voren wist ik dat Edwin van ‘t Schip (beter bekend van Wipneus & Pim) één van de gasten zou zijn.
Ah, het bewijs dat alles inderdaad doorgestoken kaart is!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:54:22 #46
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_33580565
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 08:06 schreef -beyond- het volgende:
Hallo, dat zal iedereen zeggen die tweede is geworden pfff.
Als je hier van uit zou moeten gaan ben je wel naief!
Dat is ook niet mijn uitgangspunt, maar het verhaal van Annet met die medewerker van BB vind ik opzienbarend. Met de wetenschap dat producenten alles over hebben voor een zo hoog mogelijke kijkdichtheid, vind ik het verhaal zeer aannemelijk.

Maar goed, geloof in datgene waar je in geloven wil. Iedereen mag z'n eigen conclusies trekken
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_33580678
Laat het los, mensen , laat het los
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:40:30 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33582280
Laat het lekker los.
Ben jij die stijve hark, ben je nu de klos.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:45:38 #49
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_33582466
Waarom zou BB er baat bij hebben als ze de minder populaire mensen in het huis zouden houden .
Oh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')