Ach binnekort komt die pot met geld in zicht, dan kan niemand meer slapen van de stressquote:Op dinsdag 22 november 2005 04:12 schreef PLAE@ het volgende:
Er is 's nachts niet zoveel meer aan op deze manier![]()
quote:
Is dat niet te pijnljik voor haar enkel, zo'n wekker?quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen.
Terwijl ik dit type loopt de wekker voor de vierde keer af nu alleen nog voor Nathalie.
Zou kunnen en volgens mij ligt ze nog steeds op bed .quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat niet te pijnljik voor haar enkel, zo'n wekker?
OOh heerlijk durf ik het al niet aan om 's morgens in de spiegel te kijken. Kijk ik wel naar nog verleptere koppen op screenshotsquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:36 schreef Muerte het volgende:
Alle werkers zijn nu opgestaan en bezig met ontbijten en lunchpakketten maken.
[afbeelding]
Dat zal 't zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's een mogelijkheid inderdaad.
Veel users stammen al uit de tijd van BB1 (toen lurkte ik hier alleen nog maar, pas tijdens BB2 ben ik ook eens wat gaan posten) en het is altijd een beetje een paradepaardje van FOK! geweest.
Het feit om in zo'n huis te kruipen is al vreselijk werk en om dan wat poen te verdienen moet je nog meedoen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:43 schreef melke het volgende:
Wat lijkt me dat een vreselijk werk zeg!
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:58 schreef Muerte het volgende:
Het niet dragen van het mondkapje is volgens mij is tegen de voorschriften en een reden om de opdracht als mislukt te beschouwen.
[afbeelding]
hetzelfde als van een aardappel !quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?![]()
Was dat niet gelijk aan haar leeftijd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
hetzelfde als van een aardappel !
Die gaat geen 100 worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was dat niet gelijk aan haar leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |