Meest recente lijst:quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!
![]()
De volgende bewoners betreden heden het virtuele BB-huis:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!
![]()
EN VOOR DE DUIDELIJKHEID: VOORALSNOG MOGEN ALLEEN DE MENSEN DIE OP DE LAATSTE LIJST VOOR DE FINALE STONDEN, EEN STEM UITBRENGEN. MOCHT DIT WIJZIGEN ZAL APK DIT PER DICTATORIAAL DECREET BEKEND MAKENquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
Teamlead-----------------> nomineert Maurisico
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>PC Eend
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
PC Eend: Ik kan niet wachten om hem weer een dag te horen klagen over de valsheid van APK als hij op de bank moet! Ohwja en wat hij deed was zo intens gemeen!
Ja dat kan natuurlijk niet he. Dat zijn mogelijke minpunten voor teamleadquote:
Het is op het randje maar was al blij dat er een nieuwe topic was, de rest kan er later bijgezet worden tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet he. Dat zijn moogelijke minpunten voor teamlead
Daar hebben we onze hond al voor, een echte strontmachine op potenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat de volgende geheime missie is om dat ding van 'm vol te kakken!
Het is ook niet voor mijn voor onze hondquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je hem lekker ingezeten!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
trouwens.. lieve lieve Snaptnixquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Dan geloof ik dat ik hier maar goeienacht zeg...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
trouwens.. lieve lieve Snaptnix
moogelijke
quote:
Begint er meer op te lijken, maar ik weet nou nog steeds niet of iedereen mag stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
de nominaties zijn begonnen
vorige: [BB] User servival game #28
Meest recente regels:
[..]
Meest recente lijst:
[..]
komt je duur te staan de volgende ronde! ( als ik 'm overleef!)quote:
Ach, er kan op user-id geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
Zal weer een nacht van weinig slaap worden, FOK! is zo langzaam met het verwerken van nieuwe users![]()
Wil er voor 23:00 vanavond nog 100 aanmaken om ze allemaal te laten stemmen![]()
![]()
Lijkt me niet meer dan logisch dat alleen de mensen op de lijst mogen stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint er meer op te lijken, maar ik weet nou nog steeds niet of iedereen mag stemmen
zo beter?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint er meer op te lijken, maar ik weet nou nog steeds niet of iedereen mag stemmen
dan mag ik al niet stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, er kan op user-id geselecteerd worden.
Alleen stemmen onder de 10.000 oid.![]()
De meeste T.Hers hebben nog steeds blauwe schenen van het schoppen van jou dat ik het ook somber inziequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt je duur te staan de volgende ronde! ( als ik 'm overleef!)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt je duur te staan de volgende ronde! ( als ik 'm overleef!)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:55 schreef PC eend het volgende:
maar ik weet nou nog steeds niet of iedereen mag stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |