MMM vreemdquote:Op maandag 21 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik nu opeens chantal in de jaccuzi voor me
Dat kun je ook wassen noemen iddquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka cola![]()
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vacht![]()
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :pquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka cola![]()
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vacht![]()
Ik mag lije dat deze opmerking je de finaleplaats gaat kosten, schavuit!quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......]
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos isquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :p
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker badquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......]
Die Coos, hij blijft me maar verbazenquote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef Coos het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Kribbet: 86
Jappie: 86
Maurisico: 84
Kleintje: 72
motivatie: Simpel. Ik heb mijn geld dat hij voor zijn finaleplaats zou betalen nog niet binnen.![]()
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker bad![]()
Lekkuhrquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Puntzak frites.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos is
chantal heeft poedel haar![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker bad![]()
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een poedel word geschoren schat.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
bij een poedel wordt de vacht tenminste nog in model geknipt
tsja lieverd.. tis net als met de tieten van ingrid: echt is niet altijd beterquote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een poedel word geschoren schat.
en of het er mooier op word niet echt.
lijkt gewoon nep, dit is echt![]()
Hier spreekt duidelijk een man met ervaring....vertel eens..heb je nog een paar van dat soort nuttige schoonheidstips voor ons?quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoor
Wij gebruiken een boom waar wij niet van eten maar andere dieren.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?![]()
En als het wel je rechterhand klauw is...is dat dan ook toevallig jullie vishand klauw ?
Je weet niet hoe t harst als je je reet schuurt aan een boomquote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoor
Ingrids tieten zijn nepquote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja lieverd.. tis net als met de tieten van ingrid: echt is niet altijd beter
Probleem in deze is dan toch mijn vrij levendige fantasie...op dit moment zie ik lovebear (de mens achter de user) zich heerlijk zitten harsen tegen een boom.quote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je weet niet hoe t harst als je je reet schuurt aan een boom![]()
maak ook eens een fruitsla.. van fruit dat prikt.. iets waar ik van uit ga.. zodat ik niet schrik. Ik denk dan " er prikken misschien een paar" dus ik pas op mijn fikken en kees is klaar..een hoge boom die krijgt een douw.. een beer schudt het eten uit zijn mouwquote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wij gebruiken een boom waar wij niet van eten maar andere dieren.
Let je nou nooit op bij jungle boek![]()
Levendige fantasie heb je iddquote:Op maandag 21 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probleem in deze is dan toch mijn vrij levendige fantasie...op dit moment zie ik lovebear (de mens achter de user) zich heerlijk zitten harsen tegen een boom.![]()
![]()
Ja je moet het stem biljet van de vorige stemmer quoten en dan aanpassen, deze ronde is het 1 min stem uitbrengenquote:Op maandag 21 november 2005 23:03 schreef MissHobje het volgende:
Mag je maar 1 iemand kiezen trouwens ?? ben weekend weggeweest..
quote:Op maandag 21 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probleem in deze is dan toch mijn vrij levendige fantasie...op dit moment zie ik lovebear (de mens achter de user) zich heerlijk zitten harsen tegen een boom.![]()
![]()
HET IS ZOVER!!! Kan een modje even het Riagg bestellen?quote:Op maandag 21 november 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
maak ook eens een fruitsla.. van fruit dat prikt.. iets waar ik van uit ga.. zodat ik niet schrik. Ik denk dan " er prikken misschien een paar" dus ik pas op mijn fikken en kees is klaar..een hoge boom die krijgt een douw.. een beer schudt het eten uit zijn mouw
Dacht dat alleen users mochten stemmen die dat gister ook hadden gedaan of zijn er weer nieuwe regels van krachtquote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je moet het stem biljet van de vorige stemmer quoten en dan aanpassen, deze ronde is het 1 min stem uitbrengen![]()
ja.. net als vroeger: zie je een prachtige knuffelbeer, is ie niet van jou...quote:Op maandag 21 november 2005 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ingrids tieten zijn nep![]()
Ene puur natuur is altijd t beste je weet meteen wat je heb.
Een lekker zacht knuffel beer![]()
Da's mooi!quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Lekkuhr![]()
![]()
Gert mijn avond kan niet meer stuk
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
HET IS ZOVER!!! Kan een modje even het Riagg bestellen?![]()
Je kent je klassiekersquote:Op maandag 21 november 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
maak ook eens een fruitsla.. van fruit dat prikt.. iets waar ik van uit ga.. zodat ik niet schrik. Ik denk dan " er prikken misschien een paar" dus ik pas op mijn fikken en kees is klaar..een hoge boom die krijgt een douw.. een beer schudt het eten uit zijn mouw
Moet je m kopen in de winkelquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. net als vroeger: zie je een prachtige knuffelbeer, is ie niet van jou...
ik ken mijn klassiekers idd.. moet ik je eraan herinneren hoe slim Baloe precies was?quote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers
Dus je zegt t zelf in niet veel woorden beren zijn slim.
Ze prikken ook nooit hun klauwen![]()
quote:
Nee hoef niet ken m persoonlijk is mn collega beerquote:Op maandag 21 november 2005 23:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ken mijn klassiekers idd.. moet ik je eraan herinneren hoe slim Baloe precies was?
Jungle boek is leuk jaquote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
HET IS ZOVER!!! Kan een modje even het Riagg bestellen?![]()
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjesquote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers
Dus je zegt t zelf in niet veel woorden beren zijn slim.
Ze prikken ook nooit hun klauwen![]()
Users die op de laatste lijst stonden, Miss Hobje stond daar opquote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat alleen users mochten stemmen die dat gister ook hadden gedaan of zijn er weer nieuwe regels van kracht![]()
Met PC eend zal het ook wel lukken maar toch jammer dat je er niet bij bent, waren toch wel aparte gesprekkenquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
Ik zie morgen wel hoe het is afgelopen. Na vier nachten tot 06.30 ga ik nu maar eens vroeg plat.
Kribbet je zult het vannacht met PcEend moeten doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |