Lees eens goed, daarom staat er ook... op dit momentquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet iedereen heeft genomineerd!
Is de bitch nu nog aan het huilen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Ah, oke, duidelijk dus.
Iemand moet dus die KRIBBET nomineren, dat mannetje wat zo gemeen op de vrouw speelt! Dan kan ik iedere dag mijn negatieve stem op hem uitbrengen.
En als ik op iemand moet stemmen die erin moet blijven, dan gaat op dit moment mijn stem naar Day en Isabeau..... die zijn immers genomineerd...
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom zo bij je, ik ben even aan het afwassen![]()
HET WERKT NET ALS IN HETHUIS.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik voorzie een hele grote bank![]()
Heeft APK al een minimum aan bankzitters in zijn gedachten![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
HET WERKT NET ALS IN HETHUIS.![]()
![]()
Dus minimaal drie, maximaal iedereen.
Vanaf 0:00 vanavond mag iedereen op de eindlijst een + uitbrengen op een bankzitter. Dit werkt nét ff anders dan bij BB, want je mag slechts één keer stemmen.
En heeft iemand nog die lijst met koppelingen aan de BB-bewoners?
Misschien wel handig om die tussen haakjes achter de finalisten te zetten.
Dan zie je meteen wie echt lef heeft (Nathalie, Chantal), wie er een beetje lef heeft (een BB-bankzitter), wie er doet alsof-ie lef heeft (Joost) en wie het spel te serieus neemt (geen koppeling).
Isabeau was volgens mij Ingridquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Gert het volgende:
koppelingen:
Kribbet: Chantal
APK: Roel
Gert: Nathalie
Versabommie=Roel
Snaptnix= Lieske
Demins=Dido
Maurisico=Rob
Er is er al 1 met 2 nominaties aan zijn of haar billen dus zolang daar niet nog 2 F.H bewoners bijkomen, zit iedereen met 1 stem er gezellig bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
HET WERKT NET ALS IN HETHUIS.![]()
![]()
Dus minimaal drie, maximaal iedereen.
Vanaf 0:00 vanavond mag iedereen op de eindlijst een + uitbrengen op een bankzitter. Dit werkt nét ff anders dan bij BB, want je mag slechts één keer stemmen.
En heeft iemand nog die lijst met koppelingen aan de BB-bewoners?
Misschien wel handig om die tussen haakjes achter de finalisten te zetten.
Dan zie je meteen wie echt lef heeft (Nathalie, Chantal), wie er een beetje lef heeft (een BB-bankzitter), wie er doet alsof-ie lef heeft (Joost) en wie het spel te serieus neemt (geen koppeling).
Wat weerhoud je er nu van om als nog een BB bewoner te kiezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jij denkt hier mee te kunnen scoren zeker
![]()
Dat spel was ff een vluggertje tussendoor, ik kon helemaal niet eens meer meedoenomdat ik toen aan het centjes verdienen was
![]()
Nee hoor, je kunt gewoon nog meedoen met die koppeling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jij denkt hier mee te kunnen scoren zeker
![]()
Dat spel was ff een vluggertje tussendoor, ik kon helemaal niet eens meer meedoenomdat ik toen aan het centjes verdienen was
![]()
Alle bewoners zijn al aan iemand gekoppeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat weerhoud je er nu van om als nog een BB bewoner te kiezen![]()
Er mag er dubbel gekoppeld zijn (bijv: APK en Bommie hebben beiden Roel).quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Alle bewoners zijn al aan iemand gekoppeld
Ik dacht dat het samen ging met de nominaties in het huisquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Er mogen er 2 of meer aan een bewoner gehangen worden. (zie b.v. Roel)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Er waren al dubbele hoor, ze zijn met z'n 8en en wij met 13 dus daar ontkom je niet aan (simpele rekensomquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het spel toen gemist door dat ik aan het werk was, dus het heeft niks met de nominaties te maken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er mag er dubbel gekoppeld zijn (bijv: APK en Bommie hebben beiden Roel).
Als de BB bewoner er uit vliegt, ga je automatisch met hem of haar mee het Forum Huis uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht dat het samen ging met de nominaties in het huis![]()
Slappelingquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het spel toen gemist door dat ik aan het werk was, dus het heeft niks met de nominaties te maken?
Zet bij mij dan maar Joost neer![]()
In zoverre, dat jouw lot afhangt van de gekozen bewoner. Een BB-bewoner kiezen die niet eens genomineerd is, getuigt van een calculerend soort quasi-lef.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het spel toen gemist door dat ik aan het werk was, dus het heeft niks met de nominaties te
maken?
Ah.quote:Joost
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
In zoverre, dat jouw lot afhangt van de gekozen bewoner. Een BB-bewoner kiezen die niet eens genomineerd is, getuigt van een calculerend soort quasi-lef.
[..]
Ah.![]()
Mag ik informeren waarom er een witregel staat tussen Gert en Versabommie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Gert het volgende:
koppelingen:
Kribbet: Chantal
APK: Roel
Gert: Nathalie
Versabommie=Roel
Snaptnix= Lieske
Demins=Dido
Maurisico=Rob
Joost is ook mijn favoriet maar aangezien hij niet op de bank zit heb ik expres voor Chantal gekozen, zal een hele aparte live uitzending worden, ik zal nu moeten gaan hopen dat Chantal erin blijft zodat ik ook in het Forum Huis mag blijven (als ik er al niet uitgestemd ben) maar eigenlijk hoop ik dat ze weg moet, erg dubbelquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:41 schreef cuall het volgende:
[..]
waarom, ik vind Joost en Lieske de leukste uit het huis, Joost stond er nog niet bij
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren waarom er een witregel staat tussen Gert en Versabommie?![]()
Uiteraard mag dat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren waarom er een witregel staat tussen Gert en Versabommie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |