quote:
Je doet maar. Wil je soms een envelop ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Ik trek mijn eerdere, toen nog welgemeende, compliment hierbij volledig in! Als die Joohanna mag meestemmen volgt onherroepelijk mijn vrijwillige exit! Wat zullen we nou krijgen!![]()
Uzelve heeft hier heldere en niet mis te interpreteren uitspraken over gedaan! Vlegel!!!
dat is Haags waarschijnlijkquote:
Die blauwe schroothoop bedoel jequote:Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Met je cursor boven die roodgeverfde schroothoop, op je naam gaan staan, dan zie je in het balkje onderaan een url met je nummer.
quote:
Ik maak wel meer regels. Daarom zit jij niet in de finale.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Dodo die regel gelde al vanaf het begin van de finale.
Heb je zelf gemaakt![]()
Ja doei niks verhaallijn, WickedBrenda kijkt mee op de streams!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
en ik heb hoge verwachtingen van de verhaallijn van Gert en Isabeau.
En vergeet de geheimen van Bommie, Maurisico, Jappie en Teamlead niet!
auw, me buik!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mededeling!
![]()
22 november! Knoop die datum goed in jouw oren!
Einde mededeling!
![]()
Gelukkig moet ik nog nominerenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Mededeling!
![]()
Einde mededeling!
![]()
Dat had je dan wel even tijdens de selectie mogen melden. Twee zwangere aso's hebben we niks aan.quote:
Hee, wie heeft je nou aan je nummer geholpen?quote:
Altijd over de rug van iemand anders, zo jammerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
na een dag vol serieuze beledigingen is dit wel ff welkom
![]()
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gokquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, wie heeft je nou aan je nummer geholpen?
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotskwijljosties als jij.
Was te proberenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had je dan wel even tijdens de selectie mogen melden. Twee zwangere aso's hebben we niks aan.![]()
Heb t wel naar mn zin hoor ookal zit ik niet in de finale.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak wel meer regels. Daarom zit jij niet in de finale.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotskwijljosties als jij.
Na je eerste uitleg had ik het al gevonden maar na het pakken een biertje (en ik type erg langzaam) stond het volgende antwoord alweer klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotsjosties als jij.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je doet maar. Wil je soms een envelop ofzo
Jij zit op de schopstoel, mannetje!![]()
Die zwangere blijft er sowieso een paar weken in en ik heb hoge verwachtingen van de verhaallijn van Gert en Isabeau.
En vergeet de geheimen van Bommie, Maurisico, Jappie en Teamlead niet!
Mededeling!
![]()
Einde mededeling!
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb t wel naar mn zin hoor ookal zit ik niet in de finale.
Met niks aan behalve z'n onderbroek.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gok![]()
Spruiten, let nou is een keertje opquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gok![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand ff een topic maken : "Meld het hier wanneer Cuall doucht" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |