Yummie! Ik houd wel van een beetje keuze...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:59 schreef M-en-A het volgende:
Wordt zo te zien in ieder geval een brede bank..... dus keus zat na 0.00 uur![]()
![]()
Daar waren we het al redelijk over eens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:01 schreef M-en-A het volgende:
En nog even richting Joohanna (EN APK), ik ben het er niet mee eens als de regels aangepast wordt dat mensen buiten de lijst om ook kunnen stemmen. Het wordt op die manier alleen maar een grote hetze, en daar was dit spel niet om begonnen. Mensen die niet op de lijst gestaan hebben of zichzelf vrijwillig teruggetrokken hebben, hebben in het voortraject hun kans verspeeld.
Joh, niet janken. De underdog is vaak publiekslieveling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef PC eend het volgende:
Ik wist dat er een complot was
Maar niet dat er zoveel mensen aan meededen![]()
Dat is geen complot meer, dit is een hetze
Maak dat Menno maar wijsquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, niet janken. De underdog is vaak publiekslieveling.![]()
quote:
Oh ja.quote:
Had jij je niet aangemeld als TAFKAR...... die wordt altijd door Hummie in bescherming genomen. Zelfs als hij er uit gestemd wordt volgt er een escape-mogelijkheidquote:
Het is allemaal zo makkelijkquote:
Ik ben blij dat dit alleen nog maar de proefnominatie isquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
Begin dan maar vast met het monteren van je exitfilmpje met 'hoogtepunten'.
Kep vanmorgen al je kunstbeen volgescheten, was een geheime opdracht van APK, krijg er imuniteit voor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is allemaal zo makkelijk![]()
Veeg je poten nog ff aan me knuffel af, dan ga ik ff bonen sorteren
Ik heb helemaal niks aangemeld, dat is onderdeel van de hetze....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had jij je niet aangemeld als TAFKAR...... die wordt altijd door Hummie in bescherming genomen. Zelfs als hij er uit gestemd wordt volgt er een escape-mogelijkheid![]()
Wat jij deed tegen Gert, Snaptnix en Jappie, was zo intens gemeen he!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks aangemeld, dat is onderdeel van de hetze....![]()
Open je ogen![]()
Vandaar dat ik hier geen poot aan de grond krijgquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep vanmorgen al je kunstbeen volgescheten, was een geheime opdracht van APK, krijg er imuniteit voor!
Wat Jappie ook al?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij deed tegen Gert, Snaptnix en Jappie, was zo intens gemeen he!![]()
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat Jappie ook al?![]()
Stelletje matennaaiers
Hoerenspel
Dat kan vanaf 0.00u weer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.![]()
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.![]()
finale niet halen zit geloof ik dwars....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien dat De Leider de stemprocedure even helder in enkele regels uiteen kan zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijn
Wat klaag je, vriend Eend? Het is toch een heel leuk spel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijn
Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden. Degene(n) met de minste stemmen gaat toedeledokie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat De Leider de stemprocedure even helder in enkele regels uiteen kan zetten.
Volgens mij is het namelijk zo dat er na 12 uur niet gekotst mag worden, maar slechts een pluim uitgedeeld.
En dan donderdag nog eens de donderende donderdagavondexit!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden. Degene(n) met de minste stemmen gaat toedeledokie.![]()
Goeie middagquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan donderdag nog eens de donderende donderdagavondexit!
WHOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!
![]()
APK moet 10 december op vakantie, denk na!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goeie middag![]()
![]()
Vraagje als er nou weer iemand vrij willig exit gaat of er gaan er donderdag 1 of meer uit door de roulette moet er dan weer extra mensen in![]()
Ja und, dan gaat hij tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK moet 10 december op vakantie, denk na!![]()
Ik neem de plaats van APK dan wel in.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK moet 10 december op vakantie, denk na!![]()
Hoe kan het spel nou verder zonder onze geliefde dictatort?quote:
Joost on the jobquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
En APK gaat niet op vakantie hij gaat werken!![]()
Neemt iemand t van m over als t nog niet voorbij is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe kan het spel nou verder zonder onze geliefde dictatort?![]()
sjongejonge blond en haags hoor...we have a winner!![]()
24 uur lang stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden.
Ik ben tot nu toe vrij content geweest met alle onredelijke regelwijzigingen van vriend APK, dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neemt iemand t van m over als t nog niet voorbij is.
Is niet zo moeilijk hoor![]()
Je probeert zeker weer een wit voetje te halen bij de leidingquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat klaag je, vriend Eend? Het is toch een heel leuk spel?
Dat de regels steeds vranderen moeten we maar met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je probeert zeker weer een wit voetje te halen bij de leiding
Ik kan niet tegen autoriteit, helemaal niet als de leiding zelf met de Roels gaat lopen fucken
Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel
Daarbij zit ik in een grote dip vanwege PNS
pre nominatie syndroom
Didoquote:
Isaquote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je hebt PNS gooit t er maar uit![]()
Lucht op![]()
Leuk hèquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef PC eend het volgende:
Isa![]()
Heb jij ook het idee, dat dit spel ons nader tot elkaar brengt![]()
Dan kunnen die dikke 4 uur nog best lang duren! Zalfje er op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef ChantalC het volgende:
Mijn handen jeuken om te gaan stemmen op de genomineerden!![]()
![]()
![]()
Ja maar dat doe ik zelf wel... Jij dacht zeker: "Ha nu mag ik dat zalfje erop smeren!"quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef demins het volgende:
Dan kunnen die dikke 4 uur nog best lang duren! Zalfje er op?![]()
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik zelf wel... Jij dacht zeker: "Ha nu mag ik dat zalfje erop smeren!"
Nou Deminssionair... Forget it!![]()
Nee neequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!![]()
Yeah right! Geloof er niks van...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |