quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Joost is ook mijn favoriet maar aangezien hij niet op de bank zit heb ik expres voor Chantal gekozen, zal een hele aparte live uitzending worden, ik zal nu moeten gaan hopen dat Chantal erin blijft zodat ik ook in het Forum Huis mag blijven (als ik er al niet uitgestemd ben) maar eigenlijk hoop ik dat ze weg moet, erg dubbel![]()
O fuck, dit hele gezeik gaat dalijk nog stemmen kosten ook, het zánikt maar door, want stel je ook eens een keer voor dat Fokkers meteen gewoon iets snáppen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:51 schreef cuall het volgende:
[..]
maar als het dan toch met de nominaties samenhing, waarom heeft Maurisico dan Rob?
Omdat hij ook een schijtbak isquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:51 schreef cuall het volgende:
[..]
maar als het dan toch met de nominaties samenhing, waarom heeft Maurisico dan Rob?
Ik ben bang dat ze ons een beetje in de zeik zit te nemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij al wel koffie gehad Cuall? Je komt namelijk voor jouw doen ongekend onnozel en traag van begrip over.
Snappez Vous?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij al wel koffie gehad Cuall? Je komt namelijk voor jouw doen ongekend onnozel en traag van begrip over.
Waar lees jij dan dat je niet MAG koppelen aan iemand die niet op de bank zit? Nou?
Het MAG WEL, alleen het is nogal RISICOLOOS.
Snappez Vous?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze ons een beetje in de zeik zit te nemen![]()
Zo moeilijk is het toch allemaal niet![]()
Gelul natuurlijk, Vulture, Mauriscio en ik hebben de vorige exitavond al ons aan een bewoner gekoppeld. Rob was toen de meest gehate bewoner en mauriscio had het lef om zichzelf eraan te koppelen. Er speelt natuurlijk mee dat Mauriscio hulp "van beneden"heeft!quote:
Whuzzup?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef demins het volgende:
Ik ga stemmen, Gert!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef demins het volgende:
Ik ga stemmen, Gert!
Helemaal correct! Ja ik heb hulp van beneden en ja ik koos voor Rob... de vorige exit al... toen iedereen zeker wist da Rob het haasje was....quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Vulture, Mauriscio en ik hebben de vorige exitavond al ons aan een bewoner gekoppeld. Rob was toen de meest gehate bewoner en mauriscio had het lef om zichzelf eraan te koppelen. Er speelt natuurlijk mee dat Mauriscio hulp "van beneden"heeft!
Da's goed dat je dat nog even vermeldt! Jij stond zéér hoog op mijn nominatielijstje hierom.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Helemaal correct! Ja ik heb hulp van beneden en ja ik koos voor Rob... de vorige exit al... toen iedereen zeker wist da Rob het haasje was....
Dan bied ik hierbij heel snel mijn excuses aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Helemaal correct! Ja ik heb hulp van beneden en ja ik koos voor Rob... de vorige exit al... toen iedereen zeker wist da Rob het haasje was....
Ik wil niet stoken, maar ik zou niet pc eend doen anders zitten we vanavond met onze ass allemaal op die fucking Bank!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan bied ik hierbij heel snel mijn excuses aan![]()
Je hebt dus wel een groot risico gelopen en dat pleit voor je![]()
nu moet ik iemand anders nomineren
Werk zequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
Ik heb een late dienst...............tot vanavond allemaal![]()
![]()
Gelukkig kan ik ook rekenen maar er zijn dan nog wel 2 andere nodig om de bank vol te makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou niet pc eend doen anders zitten we vanavond met onze ass allemaal op die fucking Bank!
Tactisch = slecht, maar ik verwacht zomaar dat Gert Teamlead gaat stemmen, want die heeft een grafhekel aan al die kisssmileysquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook rekenen maar er zijn dan nog wel 2 andere nodig om de bank vol te maken![]()
Ik had en heb me voorgenomen om niet tactisch te stemmen, heb ik eerder ook niet gedaan dus het is nog even afwachten![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tactisch = slecht, maar ik verwacht zomaar dat Gert Teamlead gaat stemmen, want die heeft een grafhekel aan al die kisssmileys
Nou ik denk dat mauriscio ook niet echt helemaal klaar met je is. Je probeert alle chicks voor zijn neus weg te halen en je nomineerde hem ook nog. Maargoed ik hoop het niet voor je, want ik gun je alle goeds!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.. breng hem nu niet op ideeën!
Bovendien heb ik never een kisssmiley gebruikt voor Gert
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mauriscio ook niet echt helemaal klaar met je is. Je probeert alle chicks voor zijn neus weg te halen en je nomineerde hem ook nog. Maargoed ik hoop het niet voor je, want ik gun je alle goeds!
nou volgens mij geilde mauriscio bijzonder intens zwaar op berelul!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Welke chicks heb ik voor zijn neus geprobeerd weg te halen dan?
Mij niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
Welke chicks heb ik voor zijn neus geprobeerd weg te halen dan?
was dat niet deminsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou volgens mij geilde mauriscio bijzonder intens zwaar op berelul!
maargoed ik heb niet al teveel mensenkennis ...
quote:
slap mannetje!quote:
quote:
Hummie in een donkere steeg tegenkomen... Das pas eng!quote:
true.. altijd baas boven baas.. en je bent niet half zo eng als Hummie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hummie in een donkere steeg tegenkomen... Das pas eng!
Watje!![]()
Uh uh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Maar jij bent ook nog maar in opleiding
Eindelijk geslaagd?quote:
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...
Pffffff sinterklazen! Zelfde als mannen...![]()
![]()
PROTEST!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...
Pffffff sinterklazen! Zelfde als mannen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
PROTEST!![]()
Niet alle mannen zijn zoals teamlead godvergeten klootzakken die met geslijm proberen hun lul achterna te rennen. Er zijn ook mannen die iig hun best doen om de vrouw te begrijpen en op basis van gelijke rechten en lusten bereid zijn om moeite te doen om de gelijkwaardige basis in bepaalde relaties te behalen en behouden!![]()
How YOU doin'?
je vergist je weer met je empathische niveau van een stoeptegel. Zulke mannen worden ook wel lucky bastards genoemd, omdat ze meer kut zien in een week dan jij in je levenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat soort mannen worden ook wel "homo" of "joost" genoemd
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
je vergist je weer met je empathische niveau van een stoeptegel. Zulke mannen worden ook wel lucky bastards genoemd, omdat ze meer kut zien in een week dan jij in je leven
sjit...volgens mij had ik dit niet moeten zeggen
Dus jij bent van mening dat monogamie en trouw aan je vrouw/vriendin slecht is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gevaar voor die mannen is alleen dat ze aan één kut blijven vasthangen, waar empathisch gestoorden zoals ik tenminste nog wat afwisseling hebben
Dat heb ik niet gezegd... Maar ik ben zo onmogelijk om langdurig mee samen te leven, dat het na een jaartje wel bekeken isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat monogamie en trouw aan je vrouw/vriendin slecht is?
Dat gaat je denk ik nominaties kosten als anderen het lezen![]()
Proest...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef versabommie het volgende:
PROTEST!![]()
Niet alle mannen zijn zoals teamlead godvergeten klootzakken die met geslijm proberen hun lul achterna te rennen. Er zijn ook mannen die iig hun best doen om de vrouw te begrijpen en op basis van gelijke rechten en lusten bereid zijn om moeite te doen om de gelijkwaardige basis in bepaalde relaties te behalen en behouden!![]()
How YOU doin'?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Nominatielijst.
Motivatie: Zoals PC Eend wel weet vind ik het negatief nomineren best moeilijk. Ik voel me dan net Lieske omdat ik iedereen aardig vind. Maar na alle minnetjes en nu weer een nominatie van PC Eend kan ik niet anders dan concluderen dat PC Eend me juist probeert te helpen met de nominatie. Het is je gelukt, ik heb de hint begrepen: ik nomineer je welDank je wel
![]()
![]()
En toen ging Ingrid er donderdag uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Go ISA.. GO ISA...
Isa is gewoon een geboren winnaar, dat zie je zo wel!
Demins had PC Eend ook al genomineerd vandaag kun je dat nog even rechtzetten AJB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Teamlead------------------------------> Maurisico
APK (Roel)-----------------------------> Day
Snaptnix (Lieske)-------------------->
Isabeau (Ingrid)---------------------> PC Eend
Day--------------------------------------> APK
PC eend---------------------------- --> Isabeau
Versabommie (Roel)--------------> PC Eend
Cuall---------------------------------- -> PC eend
Demins (Dido)-----------------------> PC Eend
Maurisico (Rob)---------------------->
Jappie----------------------------------->