quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent nummer 121961.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
debiel
Je doet maar. Wil je soms een envelop ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Ik trek mijn eerdere, toen nog welgemeende, compliment hierbij volledig in! Als die Joohanna mag meestemmen volgt onherroepelijk mijn vrijwillige exit! Wat zullen we nou krijgen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uzelve heeft hier heldere en niet mis te interpreteren uitspraken over gedaan! Vlegel!!!
dat is Haags waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geldeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die blauwe schroothoop bedoel jequote:Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Met je cursor boven die roodgeverfde schroothoop, op je naam gaan staan, dan zie je in het balkje onderaan een url met je nummer.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dat is Haags waarschijnlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maak wel meer regels. Daarom zit jij niet in de finale.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Dodo die regel gelde al vanaf het begin van de finale.
Heb je zelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja doei niks verhaallijn, WickedBrenda kijkt mee op de streams!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
en ik heb hoge verwachtingen van de verhaallijn van Gert en Isabeau.
En vergeet de geheimen van Bommie, Maurisico, Jappie en Teamlead niet!
auw, me buik!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mededeling!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
22 november! Knoop die datum goed in jouw oren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig moet ik nog nominerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent nummer 121961.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
debiel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mededeling!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
22 november! Knoop die datum goed in jouw oren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had je dan wel even tijdens de selectie mogen melden. Twee zwangere aso's hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef PC eend het volgende:
Ik ben zwangerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hee, wie heeft je nou aan je nummer geholpen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik nog nominerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd over de rug van iemand anders, zo jammerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.na een dag vol serieuze beledigingen is dit wel ff welkomJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gokquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, wie heeft je nou aan je nummer geholpen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotskwijljosties als jij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was te proberenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had je dan wel even tijdens de selectie mogen melden. Twee zwangere aso's hebben we niks aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb t wel naar mn zin hoor ookal zit ik niet in de finale.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak wel meer regels. Daarom zit jij niet in de finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, wie heeft je nou aan je nummer geholpen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotskwijljosties als jij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na je eerste uitleg had ik het al gevonden maar na het pakken een biertje (en ik type erg langzaam) stond het volgende antwoord alweer klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Normaal gebruik ik altijd scheldwoorden met veel meer lettergrepen, voor salmiakknotsjosties als jij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je doet maar. Wil je soms een envelop ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zit op de schopstoel, mannetje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zwangere blijft er sowieso een paar weken in en ik heb hoge verwachtingen van de verhaallijn van Gert en Isabeau.
En vergeet de geheimen van Bommie, Maurisico, Jappie en Teamlead niet!
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb t wel naar mn zin hoor ookal zit ik niet in de finale.
Met niks aan behalve z'n onderbroek.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spruiten, let nou is een keertje opquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die labiel loopt al de hele tijd met sperziebonen in zijn gokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand ff een topic maken : "Meld het hier wanneer Cuall doucht" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop