Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden. Degene(n) met de minste stemmen gaat toedeledokie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat De Leider de stemprocedure even helder in enkele regels uiteen kan zetten.
Volgens mij is het namelijk zo dat er na 12 uur niet gekotst mag worden, maar slechts een pluim uitgedeeld.
En dan donderdag nog eens de donderende donderdagavondexit!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden. Degene(n) met de minste stemmen gaat toedeledokie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeie middagquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan donderdag nog eens de donderende donderdagavondexit!
WHOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK moet 10 december op vakantie, denk na!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goeie middagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraagje als er nou weer iemand vrij willig exit gaat of er gaan er donderdag 1 of meer uit door de roulette moet er dan weer extra mensen inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja und, dan gaat hij tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK moet 10 december op vakantie, denk na!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik neem de plaats van APK dan wel in.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK moet 10 december op vakantie, denk na!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kan het spel nou verder zonder onze geliefde dictatort?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja und, dan gaat hij tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joost on the jobquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
En APK gaat niet op vakantie hij gaat werken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neemt iemand t van m over als t nog niet voorbij is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe kan het spel nou verder zonder onze geliefde dictatort?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sjongejonge blond en haags hoor...we have a winner!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
24 uur lang stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Na 0.00u kan 24 uur lang (door personen die op de laatste lijst van cuall stonden) gestemd worden op de genomineerden.
Ik ben tot nu toe vrij content geweest met alle onredelijke regelwijzigingen van vriend APK, dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neemt iemand t van m over als t nog niet voorbij is.
Is niet zo moeilijk hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je probeert zeker weer een wit voetje te halen bij de leidingquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat klaag je, vriend Eend? Het is toch een heel leuk spel?
Dat de regels steeds vranderen moeten we maar met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je probeert zeker weer een wit voetje te halen bij de leidingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet tegen autoriteit, helemaal niet als de leiding zelf met de Roels gaat lopen fuckenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarbij zit ik in een grote dip vanwege PNSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pre nominatie syndroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef PC eend het volgende:
pre nominatie syndroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Isaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Didoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je hebt PNS gooit t er maar uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lucht opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk hèquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef PC eend het volgende:
Isaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij ook het idee, dat dit spel ons nader tot elkaar brengtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan kunnen die dikke 4 uur nog best lang duren! Zalfje er op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef ChantalC het volgende:
Mijn handen jeuken om te gaan stemmen op de genomineerden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar dat doe ik zelf wel... Jij dacht zeker: "Ha nu mag ik dat zalfje erop smeren!"quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef demins het volgende:
Dan kunnen die dikke 4 uur nog best lang duren! Zalfje er op?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik zelf wel... Jij dacht zeker: "Ha nu mag ik dat zalfje erop smeren!"
Nou Deminssionair... Forget it!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee neequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah right! Geloof er niks van...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
LOL Werkelijk, daar heb ik geen seconde aan gedacht. Ben niet pervers, hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop