Yummie! Ik houd wel van een beetje keuze...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:59 schreef M-en-A het volgende:
Wordt zo te zien in ieder geval een brede bank..... dus keus zat na 0.00 uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar waren we het al redelijk over eens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:01 schreef M-en-A het volgende:
En nog even richting Joohanna (EN APK), ik ben het er niet mee eens als de regels aangepast wordt dat mensen buiten de lijst om ook kunnen stemmen. Het wordt op die manier alleen maar een grote hetze, en daar was dit spel niet om begonnen. Mensen die niet op de lijst gestaan hebben of zichzelf vrijwillig teruggetrokken hebben, hebben in het voortraject hun kans verspeeld.
Joh, niet janken. De underdog is vaak publiekslieveling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef PC eend het volgende:
Ik wist dat er een complot wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar niet dat er zoveel mensen aan meededenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is geen complot meer, dit is een hetzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak dat Menno maar wijsquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, niet janken. De underdog is vaak publiekslieveling.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak dat Menno maar wijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef PC eend het volgende:
Maak dat Menno maar wijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had jij je niet aangemeld als TAFKAR...... die wordt altijd door Hummie in bescherming genomen. Zelfs als hij er uit gestemd wordt volgt er een escape-mogelijkheidquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Het is allemaal zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben blij dat dit alleen nog maar de proefnominatie isquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
Begin dan maar vast met het monteren van je exitfilmpje met 'hoogtepunten'.
Kep vanmorgen al je kunstbeen volgescheten, was een geheime opdracht van APK, krijg er imuniteit voor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is allemaal zo makkelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veeg je poten nog ff aan me knuffel af, dan ga ik ff bonen sorterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb helemaal niks aangemeld, dat is onderdeel van de hetze....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had jij je niet aangemeld als TAFKAR...... die wordt altijd door Hummie in bescherming genomen. Zelfs als hij er uit gestemd wordt volgt er een escape-mogelijkheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat jij deed tegen Gert, Snaptnix en Jappie, was zo intens gemeen he!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks aangemeld, dat is onderdeel van de hetze....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Open je ogenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaar dat ik hier geen poot aan de grond krijgquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep vanmorgen al je kunstbeen volgescheten, was een geheime opdracht van APK, krijg er imuniteit voor!
Wat Jappie ook al?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij deed tegen Gert, Snaptnix en Jappie, was zo intens gemeen he!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat Jappie ook al?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stelletje matennaaiersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoerenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan vanaf 0.00u weer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje erg inteelt ook wel nu wij afvallers niet meer onze frisse kijk op de deelnemers in punten kunnen uitdrukken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
finale niet halen zit geloof ik dwars....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Coos het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Misschien dat De Leider de stemprocedure even helder in enkele regels uiteen kan zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat klaag je, vriend Eend? Het is toch een heel leuk spel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag vast na 12 uur weer op mij kotsen, als de regels dan weer niet verandert zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop