Mij niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
Welke chicks heb ik voor zijn neus geprobeerd weg te halen dan?
was dat niet deminsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou volgens mij geilde mauriscio bijzonder intens zwaar op berelul!
maargoed ik heb niet al teveel mensenkennis ...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mij niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slap mannetje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind jou engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
slap mannetje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hummie in een donkere steeg tegenkomen... Das pas eng!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind jou engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
true.. altijd baas boven baas.. en je bent niet half zo eng als Hummie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hummie in een donkere steeg tegenkomen... Das pas eng!
Watje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh uh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Maar jij bent ook nog maar in opleidingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindelijk geslaagd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uh uh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef teamlead het volgende:
Eindelijk geslaagd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...
Pffffff sinterklazen! Zelfde als mannen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PROTEST!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allang... Heb je in een kuil gezeten ofzo? Lees ff de laatste 10 draadjes van de Servival door...
Pffffff sinterklazen! Zelfde als mannen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
PROTEST!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alle mannen zijn zoals teamlead godvergeten klootzakken die met geslijm proberen hun lul achterna te rennen. Er zijn ook mannen die iig hun best doen om de vrouw te begrijpen en op basis van gelijke rechten en lusten bereid zijn om moeite te doen om de gelijkwaardige basis in bepaalde relaties te behalen en behouden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How YOU doin'?
je vergist je weer met je empathische niveau van een stoeptegel. Zulke mannen worden ook wel lucky bastards genoemd, omdat ze meer kut zien in een week dan jij in je levenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat soort mannen worden ook wel "homo" of "joost" genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
je vergist je weer met je empathische niveau van een stoeptegel. Zulke mannen worden ook wel lucky bastards genoemd, omdat ze meer kut zien in een week dan jij in je levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sjit...volgens mij had ik dit niet moeten zeggen
Dus jij bent van mening dat monogamie en trouw aan je vrouw/vriendin slecht is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Het gevaar voor die mannen is alleen dat ze aan één kut blijven vasthangen, waar empathisch gestoorden zoals ik tenminste nog wat afwisseling hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik niet gezegd... Maar ik ben zo onmogelijk om langdurig mee samen te leven, dat het na een jaartje wel bekeken isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat monogamie en trouw aan je vrouw/vriendin slecht is?
Dat gaat je denk ik nominaties kosten als anderen het lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Proest...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef versabommie het volgende:
PROTEST!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alle mannen zijn zoals teamlead godvergeten klootzakken die met geslijm proberen hun lul achterna te rennen. Er zijn ook mannen die iig hun best doen om de vrouw te begrijpen en op basis van gelijke rechten en lusten bereid zijn om moeite te doen om de gelijkwaardige basis in bepaalde relaties te behalen en behouden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How YOU doin'?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Nominatielijst.
Motivatie: Zoals PC Eend wel weet vind ik het negatief nomineren best moeilijk. Ik voel me dan net Lieske omdat ik iedereen aardig vind. Maar na alle minnetjes en nu weer een nominatie van PC Eend kan ik niet anders dan concluderen dat PC Eend me juist probeert te helpen met de nominatie. Het is je gelukt, ik heb de hint begrepen: ik nomineer je welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dank je welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En toen ging Ingrid er donderdag uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Go ISA.. GO ISA...
Isa is gewoon een geboren winnaar, dat zie je zo wel!
Demins had PC Eend ook al genomineerd vandaag kun je dat nog even rechtzetten AJB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Teamlead------------------------------> Maurisico
APK (Roel)-----------------------------> Day
Snaptnix (Lieske)-------------------->
Isabeau (Ingrid)---------------------> PC Eend
Day--------------------------------------> APK
PC eend---------------------------- --> Isabeau
Versabommie (Roel)--------------> PC Eend
Cuall---------------------------------- -> PC eend
Demins (Dido)-----------------------> PC Eend
Maurisico (Rob)---------------------->
Jappie----------------------------------->
Kribbet (Chantal)-------------------->
Motivatie: .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop