ik ben wel een koukleum jahquote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan bel jij aan en kruip je d'rbij?
Sgoedquote:Op woensdag 23 november 2005 00:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet mijn persoonlijke voetenwarmer ook mee hoor
En dan lig ik nog steeds op de bankquote:
Doeiiii!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:45 schreef Ang3l het volgende:
Slaaaaaap lekker allemaal
Tot donderdag!
kwam je iets leuks tegen wat die kroeg in dook?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
HahaiHey, waarom ben ik de kroeg nou weer in gedoken?
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik dacht, heb ik toch nog íets gedaan vandaag, naast theatersportquote:Op woensdag 23 november 2005 00:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
kwam je iets leuks tegen wat die kroeg in dook?
jahaaa ik ga zo![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje..volgens mij lig jij elke nacht met een boek ipv een man
ik moet er wel om 8:15 weer uit morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht, heb ik toch nog íets gedaan vandaag, naast theatersportGewóón gebabbeld met wat bekenden en gewóón weer naar huis
![]()
Waarom denken toch zp veel mensen dat ik nu constant met mijn kont omhoog lig, omdat ik in de stad woon met alles voor mijzelf?
En jij en voor 2 uur slapen is gewoon bullshit Peet, dat weet jij, dat weet ik, dat is gewoon zo.![]()
Hier en daar een steniging, en een meneer die met wijn en zes broden en achttien vissen over water loopt en een biezen mandje met een slang heeft en een poesje en een hondje en andere beestjes in een bootje die dan tussen het riet strandt en dan komt Jonathan de doper die met Messias en Gayliath en nog wat anderen in een grot van alles uitspoken!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:interessantste deel tot nu toe?
Oh ja, het Enschedeesch Operafestival!!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik moet er wel om 8:15 weer uit morgenen vanochtend ook al gedaan.. dus het zòu kunnen..
naja morgen maar slapen tijdens die premiere
Spannend!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier en daar een steniging, en een meneer die met wijn en zes broden en achttien vissen over water loopt en een biezen mandje met een slang heeft en een poesje en een hondje en andere beestjes in een bootje die dan tussen het riet strandt en dan komt Jonathan de doper die met Messias en Gayliath en nog wat anderen in een grot van alles uitspoken!
ik heb er nog nimmer eine gesehen jetzt..quote:Op woensdag 23 november 2005 01:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, het Enschedeesch Operafestival!!Hoeveel heb je er al gezien?
Ik heb al een boekquote:Op woensdag 23 november 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En óf, CrazyDutchPunk, en óf!!Begin er ook aan joh!! Doen!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |