Dat is het proberen wel waard jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef p-etr-a het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, Tha_Erik. Maar wat je wel zou kunnen doen is je verhaal/gedicht/kunstwerk niet direct inzenden, maar een paar dagen laten rusten. Daarna lees je het rustig (en hardop!) over. Meestal zie je nog wel wat verbeterpunten op dat moment en dan heb je toch het gevoel dat je er iets langer mee bezig bent geweest.
Dat is wel zo sportief van je, Do.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk het niet, Augappeltje.
We moeten het wel spannend houden, natuurlijk.
Zal Isabeau leuk vinden, krijg je van die Bouqettereeksachtige verhalen over hoe een regenachtige nacht in het penthouse werd doorgebrachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelijke stand... De spanning stijgt.
Wordt het regen? Wordt het nacht? Of wordt het toch een regenachtige nacht?
(of misschien wel penthouse)
Dank je! Met schilderen bleek overigens maar weer dat ik nog steeds niet binnen de lijntjes kan kleuren... misschien dat dat nog als abstracte kunst kan doorgaan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef JAM het volgende:
Gefeliciteerd met je flat, Mart.
Hoe het verder gaat ligt natuurlijk helemaal aan wat andere schrijven, dat is juist zo leuk want dan kan je niet plannen hoe het verhaal gaatquote:Op zondag 27 november 2005 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt een leuk topic vind ik dat topic van jou, Ancient. (Fok! verhalen topic)
Alleen heb ik geen idee hoe het verder moet gaan, omdat ik de sfeer niet wil verpesten die er nou hangt. En ik moet toch wel zeggen dat de post van PDOA net weer buiten die sfeer valt, naar mijn mening..
misschien is hij door zijn buurvrouw verleid en ging hij gezellig op bezoek bij haar...quote:Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef Augustina het volgende:
Waar is LXIV eigenlijk gebleven?
Wat leuk dat je me gemist hebt!quote:Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef Augustina het volgende:
Waar is LXIV eigenlijk gebleven?
quote:
Ah, je bent militair dus. Ik woon niet zover van het 'rampgebied' af, gelukkig stond ik niet in de file daar.quote:Was afgelopen week op oefening..
En die liep nog tot zaterdag uit ivm de hevige sneeuwval rondom de Veluwe. Daar moesten we bijstand bieden.
Er zijn wat weinig kunstinzendingen, heb ik begrepen. Misschien iets voor jou om je daar aan te wagen?quote:Is er nog iets gebeurt hier op FOK! ?
Wij kwamen net terug uit Friesland toen het begon. Binnen een half uur stond alles kompleet vast. Binnen 1,5 uur lag er 15 cm sneeuw. Heel bizar om mee te maken. Van de andere kant toch ook wel leuk, dat soort situaties, je krijgt meteen een soort algehele "verbroedering" omdat je met z'n allen in dezelfde puree zit. De laatste voertuigen van ons kwamen 11 uur nadat ze vertrokken waren pas weer binnen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Augustina het volgende:
Ah, je bent militair dus. Ik woon niet zover van het 'rampgebied' af, gelukkig stond ik niet in de file daar.
Er zijn nog maar een paar dagen over. Denk niet dat ik het nog ga halen. Misschien wordt ik nog wel geinspireerd... Heb jij al iets gemaakt dan?quote:Er zijn wat weinig kunstinzendingen, heb ik begrepen. Misschien iets voor jou om je daar aan te wagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |