Ja, ik zat toch wel aan iets anders te denken, maar da's nou niet iets waar ik uitgebreid over wil gaan schrijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik geef wat voorbeelden:
ofzoietser is zeker meer te verzinnen
Wat ontzettend leuk!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ in stuitermodus:
Mijn boekje is in mijn bieb besteld! En bij twee andere bibliotheken in de regio ook!
(is GEEN roman oid, maar een informatief boekje)
Toch trots!
Ik zeg het pas als je belooft niet te lachenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe heet je boekje?
Ach, wie weet komt dat nog wel!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef _Arual_ het volgende:
Tis niet mijn droomdebuut, want wat dat betreft zat ik toch meer aan iets literairs of in ieder geval semi-literairs te denken.
Nou, doe me dat boekje maar directquote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef _Arual_ het volgende:
Het heet "leven met rijangst".
Ik heb het geschreven als stageopdracht. Die heb ik uitgevoerd bij een angstbehandelinstituut (= zooi psychologen die mensen met een fobie of angststoornis behandelen).
Vanwege deze achtergrond had ik de vorige keer trouwens ook wat moeite met dat ´ roodfobie´-verhaal.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef _Arual_ het volgende:
Het ergste
ik ook
nog steeds
Weet precies hoe het aan te pakken, maar ik ben te laks...
Nee, tragisch.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
Okee, dat is op zich wel grappig.
Ja, sorry, dat is het ook zeker.quote:
ik heb altijd van die ongerijmde dingen.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat is het ook zeker.
Maar toch.
Een beetje als een dr. Phil met relatieproblemen.
Yep, ze zijn binnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef Ancient het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel inzendingen er zijn en wat ze zijnspannend. Nog 5 dagen oid?
Oh, en aan de modjes voor de zekerheid: Zijn al mijn 3 inzendingen aangekomen? (ik freak er wel mee na de vorige keer, maar ik wil niet dat het weer misloopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |