"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter. De get some, go again van mij doet het dan ook iets beter. Alleen leef ik er nog niet naar. Eerst maar ees rustig in een voor mij aardig ritme komen. Dat ik mentaal, fysiek en financieel weet uit te houden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.
Zorg ervoor dat het een self fulfilling prophecy word. Al blijf je dan misschien eeuwig bijna single-af. Dat schiet ook niet op.quote:Nee, ik heb nog geen leuke dame op het oog c.q. 'gescoord'Maar het nieuwe onderschrift geeft een positieve wending aan het geheel
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef nixxx het volgende:
mannen kunnen niet tegen zeurende vrouwendat werkt op onze zenuwen
Niet alle vrouwen zeuren hoor..(dat wil ik ff kwijtquote:[b]Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef marcb1974 het volgende:[/bnogal ja, heel erg zelfs, zeker de manier waarop zij zeurt
Nee hoor, ik zou het niet méér met je eens kunnen zijn als ik mijn best zou doenquote:
Als je toch aan het analyseren slaat, doe mijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter.
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
alhoewel het stukje wat ik citeerde natuurlijk niet echt kwalificeert als het beloofde lesje in subtiliteit van Moks.
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...
En waar was je dan gisteravond om 19.00 uur voor dat lesje? Gewoon niet op komen dagen he? Dat verdient:![]()
Doe eens een poging, zou ik zo zeggen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |