Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..quote:
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..
Hoe zit dat met die tentamens van jou, die had je toch deze week? hoe gaat het daarmee?
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,.
Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!quote:Gaat redelijk, alleen heb ik tijdgebrek. Dus dat wordt misschien begin volgend jaar nog een keertje doen.
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Definieer "binnenkort" in je titel?
Ik blijf in het seizoensgevoel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
Chips als lunch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.![]()
Dank je! Jup, dat project kost veel meer tijd dan de bedoeling was, maar komt allemaal goed.quote:Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!![]()
En je kunt veel als je echt wil... volgens mij heb je gewoon tevéél omhanden nu. Je was toch ook nog met een project of zo bezig?
En kruidnootjes ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chips als lunch...
Typisch single-gedrag
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
En kruidnoten zijn slecht voor mn lijn... ik ga eens kijken of ik mn boerenkoolstamppot nog in elkaar krijg gedraaid....
Lichamelijk weer fit.. kan ik straks tenminste gaan tennissen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef Frezer het volgende:
En, jij bent weer opgeknapt neem ik aan?
En wederom een véél te grote hoeveelheid...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En wederom een véél te grote hoeveelheid...![]()
Ik leer het ook nooit..![]()
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en als we toch bezig zijn, gechocolateerde kruidnoten!![]()
[..]
hoef je de komende dagen niet na te denken wat je gaat eten.
Ook een oplossing! Een week lang boerenkool gaat ook vervelen he.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!En dan is het zo op..
![]()
Een moeilijke tijd voor je, december? Snoepen mag wel af en toe hoor,quote:En coco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de lijn..aaaarrrrggghh!
Als je zo weinig eet, dan mag er best wat gesnoept wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
En choco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de (mijn) lijn..aaaarrrrggghh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |