De afspraak is verzet naar donderdag.quote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Uh oh... was niet fijn bij de tandarts?
Oh god...daar heb je Mao weerquote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN EEN CHAGERIJNIGE DICTATOR!
![]()
Even na twaalf uur volgt een belangrijke mededeling.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Mijn teennagels zijn ook al op, klote spelquote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef SuperMOM het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 Shit zeg wat spannend! F5 F5 F5 F5![]()
Mijn baas zal ook wel weer blij zijn met zo'n halfverlopen zombie achter het bureauquote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn teennagels zijn ook al op, klote spel![]()
Hoop dat elke exit zo gaat, echt leuk en dat om een spel, laat staan als je in het BB huis had gezetenquote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
je kan lullen wat je wil maar dit einde brengt wel weer spanning in het topic!![]()
Notitie in agenda: APK donderdag naar tandarts. Met fluwelen handschoentjes aanpakkenquote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
De afspraak is verzet naar donderdag.
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
Laat in godesnaam iemand die stand gelijk trekken!
wie heeft er nog een kloon in zijn la liggen??quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
Laat in godesnaam iemand die stand gelijk trekken!
Zonder zijn punten voor (of tegen) Jappie zijn wij gedeeld 2de, moet toch ook genoeg zijnquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Maurisico het volgende:
Pimutjhuh.... de Alfred Hitchcock van dit topic...
pfffffffffff slopend ditquote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?![]()
Tja, dan weet ik wel waar de kogel vandaan kwam...quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?![]()
Jouw weet ik morgen te vinden vriendquote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik wel waar de kogel vandaan kwam...![]()
Dat trek ik niet meer hoorquote:
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.quote:
ja, wellicht, maar APK kennende zijn we dan de komende week met zijn 2-en lijdend voorwerp en krijgen we opnieuw bakken minpunten over ons donder heen gelazerd...quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zonder zijn punten voor (of tegen) Jappie zijn wij gedeeld 2de, moet toch ook genoeg zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |