Zou zeker een stunt zijn maar dan liggen we er alle 3 uit vanwege stemafspraken ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
Komop krib en jap, sluit dat pact en laat pimmie het bezegelen
Ik wil APK uit zijn kale plafond zien gaan als er dit staat :
Jappie: 82
Kribbet: 82
Maurisico: 82
Kleintje: 72
Achnee joh dat kan die nooit maken tegen zijn gappiejappie!quote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou zeker een stunt zijn maar dan liggen we er alle 3 uit vanwege stemafspraken ofzo![]()
Ook gij Jappie? DAMN... ben hier aardig gedemoniseerd vandaag...je zou er bijna treurig van worden......quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die arme Maurisico zit zich ginder helemaal scheel te posten terwijl het hier te verdienen is.![]()
oh...ennuh btw ik mag ook nog stemmen...heb je daar wat aan?![]()
dat gaat wel lukken zo ...als krib en pim volgen !quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef Jappie het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau, Jappie
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos, MissHobje
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Jappie: 86
Kribbet: 82
Maurisico: 82
Kleintje: 72
Motivatie is de ubergoeroe van zijn troon stoten
quote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Door mijn eigen LoveBear!!! Hahahahaha!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ook gij Jappie? DAMN... ben hier aardig gedemoniseerd vandaag...je zou er bijna treurig van worden......... heuj... ik zei BIJNA.....
![]()
Go people MAAK ME GEK STEMMENquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef versabommie het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
Pimmie op jappie stemmen, krib op jappie stemmen = 82
jappie op krib = 82
komop jullie kunnen dit waarmaken![]()
Had ik dat maar eerder gelezen en ik had iets anders kunnen stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
Als krib nu niet meedoet is die mijn Joost!
Zou hij het 2x voor elkaar krijgen om tequote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
PIMMIE PIMMIE PIMMIE!
NOG 10 MINUTEN !!!
![]()
Uh oh... was niet fijn bij de tandarts?quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN EEN CHAGERIJNIGE DICTATOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |