Zou zeker een stunt zijn maar dan liggen we er alle 3 uit vanwege stemafspraken ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
Komop krib en jap, sluit dat pact en laat pimmie het bezegelen
Ik wil APK uit zijn kale plafond zien gaan als er dit staat :
Jappie: 82
Kribbet: 82
Maurisico: 82
Kleintje: 72
Dealquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht niet te lang meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Achnee joh dat kan die nooit maken tegen zijn gappiejappie!quote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou zeker een stunt zijn maar dan liggen we er alle 3 uit vanwege stemafspraken ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook gij Jappie? DAMN... ben hier aardig gedemoniseerd vandaag...je zou er bijna treurig van worden......quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die arme Maurisico zit zich ginder helemaal scheel te posten terwijl het hier te verdienen is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh...ennuh btw ik mag ook nog stemmen...heb je daar wat aan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat gaat wel lukken zo ...als krib en pim volgen !quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef Jappie het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau, Jappie
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos, MissHobje
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Jappie: 86
Kribbet: 82
Maurisico: 82
Kleintje: 72
Motivatie is de ubergoeroe van zijn troon stotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Door mijn eigen LoveBear!!! Hahahahaha!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ook gij Jappie? DAMN... ben hier aardig gedemoniseerd vandaag...je zou er bijna treurig van worden......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.... heuj... ik zei BIJNA.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Go people MAAK ME GEK STEMMENquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef versabommie het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
Pimmie op jappie stemmen, krib op jappie stemmen = 82
jappie op krib = 82
komop jullie kunnen dit waarmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik dat maar eerder gelezen en ik had iets anders kunnen stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
Als krib nu niet meedoet is die mijn Joost!
Zou hij het 2x voor elkaar krijgen om tequote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
PIMMIE PIMMIE PIMMIE!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NOG 10 MINUTEN !!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh oh... was niet fijn bij de tandarts?quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATENTIE! HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN EEN CHAGERIJNIGE DICTATORJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop