De afspraak is verzet naar donderdag.quote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Uh oh... was niet fijn bij de tandarts?
Oh god...daar heb je Mao weerquote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN EEN CHAGERIJNIGE DICTATOR!
![]()
Even na twaalf uur volgt een belangrijke mededeling.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Mijn teennagels zijn ook al op, klote spelquote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef SuperMOM het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 Shit zeg wat spannend! F5 F5 F5 F5![]()
Mijn baas zal ook wel weer blij zijn met zo'n halfverlopen zombie achter het bureauquote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn teennagels zijn ook al op, klote spel![]()
Hoop dat elke exit zo gaat, echt leuk en dat om een spel, laat staan als je in het BB huis had gezetenquote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
je kan lullen wat je wil maar dit einde brengt wel weer spanning in het topic!![]()
Notitie in agenda: APK donderdag naar tandarts. Met fluwelen handschoentjes aanpakkenquote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
De afspraak is verzet naar donderdag.
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
Laat in godesnaam iemand die stand gelijk trekken!
wie heeft er nog een kloon in zijn la liggen??quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
Laat in godesnaam iemand die stand gelijk trekken!
Zonder zijn punten voor (of tegen) Jappie zijn wij gedeeld 2de, moet toch ook genoeg zijnquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Maurisico het volgende:
Pimutjhuh.... de Alfred Hitchcock van dit topic...
pfffffffffff slopend ditquote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?![]()
Tja, dan weet ik wel waar de kogel vandaan kwam...quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer zijn neergeschoten he ?![]()
Jouw weet ik morgen te vinden vriendquote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik wel waar de kogel vandaan kwam...![]()
Dat trek ik niet meer hoorquote:
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.quote:
ja, wellicht, maar APK kennende zijn we dan de komende week met zijn 2-en lijdend voorwerp en krijgen we opnieuw bakken minpunten over ons donder heen gelazerd...quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zonder zijn punten voor (of tegen) Jappie zijn wij gedeeld 2de, moet toch ook genoeg zijn![]()
die server van FOK! is zo traag en loopt achter !quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.
stuur je ook je broers op hem afquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw weet ik morgen te vinden vriend![]()
![]()
En die van jou danquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.
Je weet het maar nooit met hemquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, wellicht, maar APK kennende zijn we dan de komende week met zijn 2-en lijdend voorwerp en krijgen we opnieuw bakken minpunten over ons donder heen gelazerd...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die van jou danpimmutjuhhh heb ons verneukt
...niks te -->[afbeelding]
Begrijp ik hieruit dat ik niet meer welkom in je keuken benquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw weet ik morgen te vinden vriend![]()
![]()
Had mijn geld op Pimmutjuh gezetquote:
EY! WE ZITTEN HIER IN FUCKING VERKIZEINGSSTRESS ONGEVOELIGE DOLLEMINA!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef Joohanna het volgende:
OFFTOPIC
Wat een trollen daar in dat vlaamse make over programma zeg!![]()
even voor de duidelijkheid: je kunt maar 1 medebewoner nominerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!
![]()
De volgende bewoners betreden heden het virtuele BB-huis:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
![]()
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
![]()
GODquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
![]()
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
![]()
Als ik niet mag stemmen ga ik dit verziekte elitaire topic gewoon zitten verkloten, nepfinalist!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY! WE ZITTEN HIER IN FUCKING VERKIZEINGSSTRESS ONGEVOELIGE DOLLEMINA!
NOG 23 MINUTEN !!!
![]()
Alles is vergeven en vergeten...morgen beginnen we weer met een schone leiquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
Kribbet we've made it!!
Jappie ook gefeliciteerd.
Kleintje Billemans bedankt voor de faire strijd. Je was een waardig tegenstander.
Ga me nu op mijn gemak voorbereiden op de nominaties....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
even voor de duidelijkheid: je kunt maar 1 medebewoner nomineren
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa Jappie en Kribbet zitten erin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |