quote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjes
Liefdes beren zijn ook heel slimquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjes
Nee, dat risico moeten we maar niet nemen, het was heerlijkquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi!
Ik dacht je zal na al die verhalen hier van het afgelopen uur wel géén patat oorlog willen.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
quote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Users die op de laatste lijst stonden, Miss Hobje stond daar op![]()
Kleintje: 39
Knurft- zork 27
Kissa 19
Kribbet: 35
Latevogel: 31
Lovebear: 37
Milagro: 31
Muizemeis: 23
Maurisico 37
MissHobje 23
M-en-A 43
Pinball: 37
PeterV: 27
Petitdali: 29
Peter6000 15
pimmutjuh 11
PC eend: 33
idd, dit zijn pas echte klasiekers!quote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
..moest inderdaad ook aan deze bak denken...
I stand corrected!quote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gokje: je hebt junglebook nooit in de Nederlandse versie gezien?
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-accountquote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende prijsen en maten.
Moe je zelf kijken luilak![]()
Trustuh Coosquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
Ik zie morgen wel hoe het is afgelopen. Na vier nachten tot 06.30 ga ik nu maar eens vroeg plat.
Kribbet je zult het vannacht met PcEend moeten doen.![]()
![]()
Schaam je klassieker moet je helemaal kennenquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
I stand corrected!![]()
Heb er vroeger met de kids wel naar gekeken, maar je moet zoveel onthouden!
1:17quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?![]()
Bij mij is ie nog niet langs geweest...quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Liefdes beren zijn ook heel slim
De beer van de liefde brengt overal liefde rond![]()
Nieuwschierig aagjequote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-account
Jungle Book is helemaal stoer!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schaam je klassieker moet je helemaal kennen![]()
OEIOEIOEI, jij hebt echt stront aan de knikker!quote:
* onbeperkt budget heeftquote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nieuwschierig aagje![]()
die is klein knuffelachtig.
En kost heel veel![]()
Zit er niet genoeg liefde in dit toppic danquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij is ie nog niet langs geweest...![]()
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...tja das jammer...dan wordt het niets meer voor vanavond ben ik bang
Direct nádat jij weg bentquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?![]()
Die heeft zijn eigen toverstafjequote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |