quote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Liefdes beren zijn ook heel slimquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat risico moeten we maar niet nemen, het was heerlijkquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht je zal na al die verhalen hier van het afgelopen uur wel géén patat oorlog willen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
quote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Users die op de laatste lijst stonden, Miss Hobje stond daar opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleintje: 39
Knurft- zork 27
Kissa 19
Kribbet: 35
Latevogel: 31
Lovebear: 37
Milagro: 31
Muizemeis: 23
Maurisico 37
MissHobje 23
M-en-A 43
Pinball: 37
PeterV: 27
Petitdali: 29
Peter6000 15
pimmutjuh 11
PC eend: 33
idd, dit zijn pas echte klasiekers!quote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...moest inderdaad ook aan deze bak denken...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I stand corrected!quote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gokje: je hebt junglebook nooit in de Nederlandse versie gezien?
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-accountquote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende prijsen en maten.
Moe je zelf kijken luilakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmmmmmmquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustuh Coosquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
Ik zie morgen wel hoe het is afgelopen. Na vier nachten tot 06.30 ga ik nu maar eens vroeg plat.
Kribbet je zult het vannacht met PcEend moeten doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schaam je klassieker moet je helemaal kennenquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
I stand corrected!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb er vroeger met de kids wel naar gekeken, maar je moet zoveel onthouden!
1:17quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij is ie nog niet langs geweest...quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Liefdes beren zijn ook heel slim
De beer van de liefde brengt overal liefde rondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwschierig aagjequote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-accountom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jungle Book is helemaal stoer!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schaam je klassieker moet je helemaal kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm...tja das jammer...dan wordt het niets meer voor vanavond ben ik bangquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
1:17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OEIOEIOEI, jij hebt echt stront aan de knikker!quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Trustuh Gertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* onbeperkt budget heeftquote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nieuwschierig aagjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is klein knuffelachtig.
En kost heel veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit er niet genoeg liefde in dit toppic danquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij is ie nog niet langs geweest...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...tja das jammer...dan wordt het niets meer voor vanavond ben ik bangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Direct nádat jij weg bentquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heeft zijn eigen toverstafjequote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop