quote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjes
Liefdes beren zijn ook heel slimquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieve schat dat liedje gaat over slimme beren, niet over liefdesbeertjes
Nee, dat risico moeten we maar niet nemen, het was heerlijkquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi!
Ik dacht je zal na al die verhalen hier van het afgelopen uur wel géén patat oorlog willen.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
quote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Users die op de laatste lijst stonden, Miss Hobje stond daar op![]()
Kleintje: 39
Knurft- zork 27
Kissa 19
Kribbet: 35
Latevogel: 31
Lovebear: 37
Milagro: 31
Muizemeis: 23
Maurisico 37
MissHobje 23
M-en-A 43
Pinball: 37
PeterV: 27
Petitdali: 29
Peter6000 15
pimmutjuh 11
PC eend: 33
idd, dit zijn pas echte klasiekers!quote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
..moest inderdaad ook aan deze bak denken...
I stand corrected!quote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gokje: je hebt junglebook nooit in de Nederlandse versie gezien?
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-accountquote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende prijsen en maten.
Moe je zelf kijken luilak![]()
Trustuh Coosquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
Ik zie morgen wel hoe het is afgelopen. Na vier nachten tot 06.30 ga ik nu maar eens vroeg plat.
Kribbet je zult het vannacht met PcEend moeten doen.![]()
![]()
Schaam je klassieker moet je helemaal kennenquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
I stand corrected!![]()
Heb er vroeger met de kids wel naar gekeken, maar je moet zoveel onthouden!
1:17quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?![]()
Bij mij is ie nog niet langs geweest...quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Liefdes beren zijn ook heel slim
De beer van de liefde brengt overal liefde rond![]()
Nieuwschierig aagjequote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de uitvoering uit Den Haag met een Fok-account
Jungle Book is helemaal stoer!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schaam je klassieker moet je helemaal kennen![]()
OEIOEIOEI, jij hebt echt stront aan de knikker!quote:
* onbeperkt budget heeftquote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nieuwschierig aagje![]()
die is klein knuffelachtig.
En kost heel veel![]()
Zit er niet genoeg liefde in dit toppic danquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij is ie nog niet langs geweest...![]()
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...tja das jammer...dan wordt het niets meer voor vanavond ben ik bang
Direct nádat jij weg bentquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander...maar ik zit nogal krap in de tijd........ik moet morgen weer vroeg op........dus uh..........kan iemand mij ook vertellen hoe laat het neuken hier begint ?![]()
Die heeft zijn eigen toverstafjequote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!![]()
Dan moet je er 1 aan die goed heilig man vraagje misschien is er dan een hagenees met een fok acount overquote:
Is het de ongekuisde versie?quote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan altijd nog er een flinke slinger aangeven, Harry Potter is nu op sbs6!![]()
Na 00.00 uur Jappie, altijd na 00.00 uur! Moet je weten als Uberswansquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
OEIOEIOEI, jij hebt echt stront aan de knikker!
Lieverd ...Gert is al weg (zee cuall ) ...geen enkele reden om nu nog die schijn van ongeintresseerdheid op te houden.quote:
de goedheiligman geeft alleen aan brave kindertjes...... en ik ben alles behalve braafquote:Op maandag 21 november 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan moet je er 1 aan die goed heilig man vraagje misschien is er dan een hagenees met een fok acount over![]()
Dan had jeje maar moeten gedragen dit jaar.quote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
de goedheiligman geeft alleen aan brave kindertjes...... en ik ben alles behalve braaf![]()
achjoh wat maakt jou het uit, de echte doehetzelfer kent niet zonder slinger, of het nu een gekuiste of ongekuiste is!quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de ongekuisde versie?
Die trailer van de "openbare" variant ken ik nu inmiddels wel.![]()
IDD...maar een man mag altijd blijven hopen op meer (en vroeger) he ?quote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Na 00.00 uur Jappie, altijd na 00.00 uur! Moet je weten als Uberswans![]()
* deal sluit met hoofdpietquote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan had jeje maar moeten gedragen dit jaar.
Beertjes zijn alleen voor brave mensen![]()
Dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 21 november 2005 23:24 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga ook maar eens even stemmen
Nog een half uurtjequote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
STEMBILJET
Mijn tafel zit vol deuken, heb er zelfs een moker bij gepaktquote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau, Snaptnix
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos, MissHobje
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Jappie: 86
Kribbet: 84
Maurisico: 82
Kleintje: 72
motivatie:
om de spanning er nog een beetje in te houden was he tkiezen tusen Kribbet en Jappie. Uieindelijk Kribbet geworden, nog niet genoeg met je vuist op tafel geslagen om indruk te maken
Hoofpiet sluit geen deals met stoute kinderen.quote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
* deal sluit met hoofdpiet
Ik wacht wel tot een beertje uit Den Haag in de zak gestopt wordt.....![]()
DE SPANNING WOR ME TE GROOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Sorry, heb ik naar de verkeerde tafel gekekenquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn tafel zit vol deuken, heb er zelfs een moker bij gepakt![]()
Beste Bommie...als het moet en de gruizigheid me te veel wordt dan ruk ik me zelfs nog helemaal suf op die enorme plofkop van jou.quote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
achjoh wat maakt jou het uit, de echte doehetzelfer kent niet zonder slinger, of het nu een gekuiste of ongekuiste is!
quote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoofpiet sluit geen deals met stoute kinderen.
Dus laat alle beertjes in DH zitten.
En krijg je een nep Haagenese beer![]()
Meiden, zoek even een kamertje ofzo !quote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoofpiet sluit geen deals met stoute kinderen.
Dus laat alle beertjes in DH zitten.
En krijg je een nep Haagenese beer![]()
Spannendquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beste Bommie...als het moet en de gruizigheid me te veel wordt dan ruk ik me zelfs nog helemaal suf op die enorme plofkop van jou.![]()
Het was de tafel van 6 die nu een stukje kleiner is geworden, tafels van 5 dusquote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, heb ik naar de verkeerde tafel gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |