Nee, joh....... maar daarna mag ik toch mijn stem uitbrengen of niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]je hebt toch ook geen invloed op de nominaties in BB?
Een helder en niet mis te interpreteren antwoord. Zoals we dat van u gewend zijn!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Minimaal 3, maximaal:
[afbeelding]
En er kunnen altijd nog envelopjes komen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Minimaal 3, maximaal:
[afbeelding]
En er kunnen altijd nog envelopjes komen natuurlijk.
Zielig.. moet ie nóg langer sparen voor een echte auto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep net kribbet z'n 10k ook maar ff gejat en in de pantoffels van Day gemikt!
Daar heb ik anders nog niets over gelezen? Misschien over het hoofd gezien, mariscaatje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Johan, je mag straks volgens mij juist wél weer stemmen.... op de knuppels die op de bank terecht komen, is morgen om 23.59 bekend...
denk dat de volgende geheime missie is om dat ding van 'm vol te kakken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zielig.. moet ie nóg langer sparen voor een echte auto.
Dank!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
Heej badsnol, je mag over 11,5 uur weer stempe.
En die 10.000 had ik gekregen omdat ik 2 dagen aardig tegen jou was geweest, hele moeilijke geheime opdrachtquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep net kribbet z'n 10k ook maar ff gejat en in de pantoffels van Day gemikt!
Nee je hebt gelijk. Jij stond niet op de laatste lijst, en mag dus helemaal niet stemmen. Ook morgen niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Daar heb ik anders nog niets over gelezen? Misschien over het hoofd gezien, mariscaatje?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee, joh....... maar daarna mag ik toch mijn stem uitbrengen of niet?
Tegen die tijd heb je hem lekker ingezeten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Die bank wil ik hier thuis hebben na het spel
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je hem lekker ingezeten!![]()
NOU JA ZEG!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Jij stond niet op de laatste lijst, en mag dus helemaal niet stemmen. Ook morgen niet.
Sparen?? Tis datquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zielig.. moet ie nóg langer sparen voor een echte auto.
Joohanna heeft een punt hier.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Daar heb ik anders nog niets over gelezen? Misschien over het hoofd gezien, mariscaatje?
We zijn bang dat dat zelf al te moeilijk voor je is en we willen je geen trauma aanpratenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NOU JA ZEG!
De mensen thuis worden toch ook niet uitgekozen op hun "nieuwbie zijn"? elke gek die 1 keer bb kijkt kan de telefoon al ter hand nemen!
volgens mij werkt het als de echte BB... je ziet het eerste symptoom hier nu al: de finalisten kunnen niet lezen [ dat kunnen ze in BBhuis ook niet],........quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
De mensen thuis hebben ook geen avatar aan hun telefoon.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NOU JA ZEG!
De mensen thuis worden toch ook niet uitgekozen op hun "nieuwbie zijn"? elke gek die 1 keer bb kijkt kan de telefoon al ter hand nemen!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Joohanna heeft een punt hier.![]()
De bedoeling was om het stemmen slechts toe te staan aan mensen die op de laatste lijst stonden. Als we dat niet doen ben ik bang dat er allerlei mensen komen stemmen die geen reet met dit subforum te maken hebben, maar wel even hun fokvriendje of vriendinnetje komen steunen.
Daar kan nog tot 23.59u over mee-gebrainstormed worden.
Ik heb nog 32 klonen hier op FOK! Is dat genoeg gebrainstormedquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
De bedoeling was om het stemmen slechts toe te staan aan mensen die op de laatste lijst stonden. Als we dat niet doen ben ik bang dat er allerlei mensen komen stemmen die geen reet met dit subforum te maken hebben, maar wel even hun fokvriendje of vriendinnetje komen steunen.
Daar weet jij NIETS van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De mensen thuis hebben ook geen avatar aan hun telefoon.
Blond of zo de regels zijn glas helder nu al 20 x uitgelegdquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
al is het maar om eea een beetje overzichtelijk te houden... Ik denk dat we de stemgerechtigden een beetje moeten beperken...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |