quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
en dan nu met de nominatielijst
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
Teamlead----------------->
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->Teamlead
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
Ik nomineer Maurisico; Hij is met de hakken over de sloot het huis binnen weten te dringen, maar het is nu al duidelijk dat wij totaal niet levelen...
Ik heb een lijstje in mijn hoofd van mensen met wie ik wil overblijven en daar hoort hij niet bij.. dus vandaar
Ik schrijf het op z'n Amsterdams... zeikerquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Het is zeikerd, dus zeikerds..maarals ik hiervover een opmerking maak ben ik natuurlijk een zeiker...![]()
Jij loopt achterquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
JIJ BENT SNEL
moet er nog ff over nadenken hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
yo duffeling... wat doet je denken dat ik je ga nomineren!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
achter je naam degene die je wil nomineren invullen!!!
KUNNEN JULLIE LEZEN?![]()
Klinkt erg goed maar er zullen nog wel wat aanpassingen komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, wij 13-en nomineren tot 23.59u, waarna de mensen die net buiten de finale zijn gevallen morgen bepalen welke bankziter mag blijven. Daarna volgt weer een nominatieronde und so weiter. Of zoiets.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
achter je naam degene die je wil nomineren invullen!!!
KUNNEN JULLIE LEZEN?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Teamlead, maak ff je shit in orde dan kan ik nomineren!
Het begint op 0 natuurlijk, maar er kan geld verdiend worden met geheime- en groepsopdrachten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef demins het volgende:
Het is misschien wat ongepast, maar ik vraag het toch maar...
Hoeveel ontvangt de winnaar? In euroos!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Je staat nu zelf genomineerd droplul
![]()
ooow, jij bent Amsterdammer.....ik las tussen de regels door al een zekere hoofdstedelijke arrogantie..quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik schrijf het op z'n Amsterdams... zeiker![]()
Oh mên...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint op 0 natuurlijk, maar er kan geld verdiend worden met geheime en groepsopdrachten.![]()
Ben helemaal geen Amsterdammerquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ooow, jij bent Amsterdammer.....ik las tussen de regels door al een zekere hoofdstedelijke arrogantie..![]()
Ik ben al stiekum alle alcohol aan het wegkeilen hier...........zo me slokdarm in!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint op 0 natuurlijk, maar er kan geld verdiend worden met geheime- en groepsopdrachten.![]()
Ik vals en gemeenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Nominatielijst
Motivatie:
PC Eend: Ik kan niet wachten om hem weer een dag te horen klagen over de valsheid van APK als hij op de bank moet! Ohwja en wat hij deed was zo intens gemeen!
maar dat doe ik toch al de hele tijd...zeikuh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben helemaal geen AmsterdammerEn jij moet niet tussen de regels door lezen, jij moet doen waar je goed in bent... zeikuh.
Gewoon goed lezen dit is simpel als een eiquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat onduidelijk!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vals en gemeen
Kan je dat bij je volgende nominatie even wat beter motiveren
Kunnen jullie lezen?quote:Motivatie:
PC Eend: Ik kan niet wachten om hem weer een dag te horen klagen over de valsheid van APK als
Ik heb het bubbelbad gevuld met witte wijn. Champagne!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al stiekum alle alcohol aan het wegkeilen hier...........zo me slokdarm in!![]()
Ik ben ook al aan de flesjes parfum begonnen door het gebrek van drinkbare vloeistof, sterk spul hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al stiekum alle alcohol aan het wegkeilen hier...........zo me slokdarm in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |