MMM vreemdquote:Op maandag 21 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik nu opeens chantal in de jaccuzi voor me
Dat kun je ook wassen noemen iddquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka cola![]()
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vacht![]()
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :pquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka cola![]()
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vacht![]()
Ik mag lije dat deze opmerking je de finaleplaats gaat kosten, schavuit!quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......]
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos isquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :p
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker badquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......]
Die Coos, hij blijft me maar verbazenquote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef Coos het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Kribbet: 86
Jappie: 86
Maurisico: 84
Kleintje: 72
motivatie: Simpel. Ik heb mijn geld dat hij voor zijn finaleplaats zou betalen nog niet binnen.![]()
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker bad![]()
Lekkuhrquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Puntzak frites.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos is
chantal heeft poedel haar![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker bad![]()
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een poedel word geschoren schat.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
bij een poedel wordt de vacht tenminste nog in model geknipt
tsja lieverd.. tis net als met de tieten van ingrid: echt is niet altijd beterquote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een poedel word geschoren schat.
en of het er mooier op word niet echt.
lijkt gewoon nep, dit is echt![]()
Hier spreekt duidelijk een man met ervaring....vertel eens..heb je nog een paar van dat soort nuttige schoonheidstips voor ons?quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoor
Wij gebruiken een boom waar wij niet van eten maar andere dieren.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?![]()
En als het wel je rechterhand klauw is...is dat dan ook toevallig jullie vishand klauw ?
Je weet niet hoe t harst als je je reet schuurt aan een boomquote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |