MMM vreemdquote:Op maandag 21 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom zie ik nu opeens chantal in de jaccuzi voor meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kun je ook wassen noemen iddquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka colaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :pquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM vreemd
Neem nog een wodka colaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij beren ruien altijd dus elke x een andere vachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat heet de rui schatquote:Op maandag 21 november 2005 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kun je ook wassen noemen iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag lije dat deze opmerking je de finaleplaats gaat kosten, schavuit!quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos isquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als de vacht nat wordt krijgen jullie krulletjes zoals chantal? :p
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker badquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Coos, hij blijft me maar verbazenquote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef Coos het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC, Isabeau
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel
De nieuwe stand is dan:
Kribbet: 86
Jappie: 86
Maurisico: 84
Kleintje: 72
motivatie: Simpel. Ik heb mijn geld dat hij voor zijn finaleplaats zou betalen nog niet binnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker badom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekkuhrquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Puntzak frites.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dan word t donker en staat t hoger als een kat die boos is
chantal heeft poedel haarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit een beer in het bos te kleien en er komt een klein konijntje naast zitten. Zegtie beer tegen dat konijn: heb jij er ook zo'n last van dat de stront aan je vacht blijft kleven. Nee? , zegt het konijn, Waarna de beer het konijn oppakt en zijn reet ermee afveegt!
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Net als jullie vegen wij onze harige poeperd netjes af en nemen een paar x per dag een lekker badom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Een poedel word geschoren schat.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij een poedel wordt de vacht tenminste nog in model gekniptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tsja lieverd.. tis net als met de tieten van ingrid: echt is niet altijd beterquote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een poedel word geschoren schat.
en of het er mooier op word niet echt.
lijkt gewoon nep, dit is echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier spreekt duidelijk een man met ervaring....vertel eens..heb je nog een paar van dat soort nuttige schoonheidstips voor ons?quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij gebruiken een boom waar wij niet van eten maar andere dieren.quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook POPLA...of net als Indiers gewoon je rechterhand klauw ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als het wel je rechterhand klauw is...is dat dan ook toevallig jullie vishand klauw ?
Je weet niet hoe t harst als je je reet schuurt aan een boomquote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis effectiever om je harige poeperd te harsen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop