abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32465379
Ik weet niet eens meer hoe het lang het geleden is, ik schat een jaar of 8, toen ik een lening bij Frisia heb aangevraagd maar uiteindelijk toch via de Rabo heb afgesloten. Met Frisia heb ik dus nooit zaken gedaan. Maar die gasten van Frisia vallen me, ik overdrijf niet, gemiddeld 2 keer per maand lastig....al 8 jaar lang. Eerst jarenlang via mail, na een keer of 10 !! unsubscriben krijg ik geen mails meer. Maar meneer Frisia is niet voor 1 grap te vangen, ze hebben daar ook telefoontoestellen.... "Goede avond meneer, Frisia kan U spectaculair aanbod doen waarmee U duizenden euro's bepaart" .........Ja maar, ik heb geen lening, ik wil geen lening en ga alsjeblieft weg ! ! ...helaas luisteren ze niet, ze blijven bellen tot je er knettergek van wordt.

Afgelopen zaterdag doe ik m'n brievenbus open ....joepie een mooie brief met "Prettige Feestdagen" er op. Ik maak 'm open en lees Geachte heer X, Het einde van het jaar is alweer in zicht, Sinterklaas, Kesrt, Oud en Nieuw, gezellig allemaal, maar dat brengt natuurlijk wel een hoop kosten met zich mee................de rest kun je zelf verzinnen.......met vriendelijke groet Remcop Colly, algemeen directeur.

Ik heb al meerdere malen gevraagd of ze me uit elke lijst die bij hen aanwezig is, willen schrappen. Ik heb aangegeven dat ik op geen enkele wijze gecontacteerd wens te worden door die club,..............maar ze luisteren niet

Heeft iemand goede raad hoe ik deze bende kan stoppen, ik ben bang dat ze me tot aan m'n dood blijven volgen.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32465433
Als ik duizenden euro's per jaar kon besparen dan wist ik het wel...

Maar ik zou gewoon eens een brief schrijven dat je van "de lijst" af gehaald wil worden.
pi_32465486
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef T1andonly het volgende:
Als ik duizenden euro's per jaar kon besparen dan wist ik het wel...

Maar ik zou gewoon eens een brief schrijven dat je van "de lijst" af gehaald wil worden.
Die vraag heb ik per telefoon en email al minstens 25 keer gesteld............ze hebben er schijt aan
pi_32466086
Zijn er niet instanties die bij zulke problemen voor je handelen? Iemand een enig idee, ik geloof dat ik het ooit ergens gehoord of gelezen heb...

Succes Strix--Nebulosa!
pi_32466271
Ik zou alle brieven retour afzender sturen plus brieven van jezelf dat je van de lijst af wilt.
Ook veel e-mails sturen.
En vooral elke afdeling die ze hebben minstens 10x per dag bellen, inclusief Robocop Colly himself .

Dan zullen ze het op een gegeven moment toch wel snappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Guilin op 21-11-2005 23:15:42 ]
pi_32466338
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Guilin het volgende:
Ik zou alles brieven retour afzender sturen plus brieven van jezelf dat je van de lijst af wilt.
Ook veel e-mails sturen.
En vooral elke afdeling die ze hebben minstens 10x per dag bellen, inclusief Robocop Colly himself .

Dan zullen ze het op een gegeven moment toch wel snappen?
P.S. Ik bedoelde natuurlijk niet, dat je brieven van jezelf retour afzender moet sturen .
pi_32466530
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:03 schreef Guilin het volgende:
P.S. Ik bedoelde natuurlijk niet, dat je brieven van jezelf retour afzender moet sturen .

Ik had zelf het idee om elke week een lening aan te vragen en als ze het contract toesturen om te ondertekenen kletter ik het direkt in de prullenbak. Na een keer of 10 zijn ze me dan toch wel beu zeker
pi_32466654
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Ik had zelf het idee om elke week een lening aan te vragen en als ze het contract toesturen om te ondertekenen kletter ik het direkt in de prullenbak. Na een keer of 10 zijn ze me dan toch wel beu zeker

Die vind ik eigenlijk wel geniaal. Dat kost naar mijn idee wel heel veel tijd voor hen. Als dat gewoon mogelijk is, had ik dat zelf denk ik ook wel gedaan.
pi_32466683
quote:
Die vraag heb ik per telefoon en email al minstens 25 keer gesteld............ze hebben er schijt aan
Plak het verzoek op een baksteen en stuur deze naar:

Frisia Financieringen Wognum B.V
Afd klantenservice:
antwoordnummer 68705
1687 ZC Wognum

Ik denk dat na ongeveer 5 bakstenen de boodschap wel duidelijk is.
If you're so smart, how come you ain't rich?
  maandag 21 november 2005 @ 23:28:06 #10
135355 Mordaz
Only boring people get bored
pi_32467099
Meld je aan bij www.infofilter.nl. Frisia staat op de lijst als een van de samenwerkende bedrijven met hen. Mij hebben die kakkerlakken nooit meer lastiggevallen...
These settings will have no effect until you restart the system.
Reset Universe (Y/N) ?
pi_32468459
brief op een doos plakken, en die doos vullen met een paar fikse straat tegels.
Dan inleveren op het postkantoor als "retour afzender"
Zeker weten dat je nooit meer wat van ze hoort (en ja, ik heb dat uit ervaring, zij het dan niet met frisa maar met nationale nederlanden die maar aanmaningen bleef sturen van de vorige bewoner van mijn huis)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_32468489
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Mordaz het volgende:
Meld je aan bij www.infofilter.nl. Frisia staat op de lijst als een van de samenwerkende bedrijven met hen. Mij hebben die kakkerlakken nooit meer lastiggevallen...
Toch is straatklinkers sturen veel leuker en geeft veel meer voldoening
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_32468593
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef Sakura het volgende:
brief op een doos plakken, en die doos vullen met een paar fikse straat tegels.
Dan inleveren op het postkantoor als "retour afzender"
Zeker weten dat je nooit meer wat van ze hoort (en ja, ik heb dat uit ervaring, zij het dan niet met frisa maar met nationale nederlanden die maar aanmaningen bleef sturen van de vorige bewoner van mijn huis)
Inderdaad een bak ja. Zal ik ook eens een keertje flikken. Ik heb wel eens een brief thuis gehad dat ik geselecteerd was voor speciale Maxima munten of zo. En dat als ik NIET reageerde ze ervan uit gingen dat ik ze wou en ik ervoor moest betalen.

Heb hun hele antwoordapparaat vol gescholden en gedreigd een advocaat in de arm te nemen en heb er niks meer van gehoord.
  maandag 28 november 2005 @ 13:07:48 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_32642912
Je wordt idd soms platgebeld door dit soort bedrijven...
Ik had vorige week nog een telefoontrut aan de lijn die aangaf dat ik in een enquete aangegeven had dat ik interesse had in het besparen op mijn leningen..

Toch eens fijn de discussie aangegaan omdat ik zeker weet dat ik dat niet ingevuld kan hebben want ik heb geen leningen...
Toen werd het kennelijk een beetje te ingewikkeld voor t telefoonmutsje van dienst... een volwassen zelfstandigwonend persoon zonder leningen... goh..

Ik heb overigens besloten dat ik de volgende keer op geheel andere wijze in het hele verhaal meega, want ze willen altijd schandalig veel weten, dus de volgende hutsefluts die belt om te vertellen dat ik zoveel kan besparen op mijn bestaande leningen krijgt te horen dat ik ¤ 5.000.000,= schuld heb en als inkomen een bijstandsuitkering...
Ben benieuwd hoevaak ze dan nog weer bellen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 november 2005 @ 14:06:21 #15
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_32644433
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:07 schreef Leandra het volgende:
Toen werd het kennelijk een beetje te ingewikkeld voor t telefoonmutsje van dienst...
Dat vind ik dan wel weer lachen; ik heb ooit een of andere hypotheeksmurf aan de lijn gehad die maar niet wilde snappen dat ik geen interesse had. Hem vervolgens uitgedaagd de verbanden uit te leggen tussen hypotheekrente, de economie en het monetaire beleid van de ECB. Toch niet heel moeilijk, alleen staat dat natuurlijk niet in het belscript.

Waar ik echt van over het randje kan gaan, is van die "onschuldige" enquetes die dan toch weer in een verkooppraatje uitmonden.

[edit] Die truc met antwoordnummers is meestal ook wel afdoende, gelukkig nog nooit hoeven gebruiken.
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')