Ik weet niet eens meer hoe het lang het geleden is, ik schat een jaar of 8, toen ik een lening bij Frisia heb aangevraagd
![]()
maar uiteindelijk toch via de Rabo heb afgesloten. Met Frisia heb ik dus nooit zaken gedaan. Maar die gasten van Frisia vallen me, ik overdrijf niet, gemiddeld 2 keer per maand lastig....al 8 jaar lang. Eerst jarenlang via mail, na een keer of 10 !! unsubscriben krijg ik geen mails meer. Maar meneer Frisia is niet voor 1 grap te vangen, ze hebben daar ook telefoontoestellen.... "Goede avond meneer, Frisia kan U spectaculair aanbod doen waarmee U duizenden euro's bepaart" .........Ja maar, ik heb geen lening, ik wil geen lening en ga alsjeblieft weg ! ! ...helaas luisteren ze niet, ze blijven bellen tot je er knettergek van wordt.
Afgelopen zaterdag doe ik m'n brievenbus open ....joepie een mooie brief met "Prettige Feestdagen" er op. Ik maak 'm open en lees Geachte heer X, Het einde van het jaar is alweer in zicht, Sinterklaas, Kesrt, Oud en Nieuw, gezellig allemaal, maar dat brengt natuurlijk wel een hoop kosten met zich mee................de rest kun je zelf verzinnen.......met vriendelijke groet Remcop Colly, algemeen directeur.
Ik heb al meerdere malen gevraagd of ze me uit elke lijst die bij hen aanwezig is, willen schrappen. Ik heb aangegeven dat ik op geen enkele wijze gecontacteerd wens te worden door die club,..............maar ze luisteren niet
Heeft iemand goede raad hoe ik deze bende kan stoppen, ik ben bang dat ze me tot aan m'n dood blijven volgen.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup