abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32464673
Gsteren was de premiere van Tirks Fruit in Tilburg.
Die meid gaat echt helemaal bloot en die kamerling pakt ze bij de borsten.

Lekkere vent ( gelijk heeft ie )
  Trouwste user 2022 maandag 21 november 2005 @ 22:20:32 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_32465016
Heerlijk dit soort op-s.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32477548
Nog nooit in het theater geweest?

Ik heb de voorstelling vorige week zaterdag al gezien. En nee, die meid gaat niet helemaal bloot en ja, Anthonie Kamerling pakt haar bij de borsten.

Verder vond ik de teksten voor de pauze aan de platte kant. Na de pauze was het erg sterk. De zang van Anthonie Kamerling nogal vals. Dat meisje van Van Houten en Sjoerd Pleysier waren daarentegen erg overtuigend.
Zu hause ist alles besser
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 november 2005 @ 17:51:32 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_32484578
Bij RTL-boulevard was er een item over. Daar vertelde Kamerling dat ie naar haar string zocht terwijl ie haar billen kuste. Die had ze als verrassing dus niet aan die keer. En Kamerling wist van niks.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32484639
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Bij RTL-boulevard was er een item over. Daar vertelde Kamerling dat ie naar haar string zocht terwijl ie haar billen kuste. Die had ze als verrassing dus niet aan die keer. En Kamerling wist van niks.

Nou nou, wat een ondeugende dame!

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_32484750
Mij lijkt het boek leuker en meer emotierijk. Maar ik heb alleen nog maar fragmenten gezien en heb het boek wel gelezen. De film vond ik ook wel goed. Ik ben wel van plan naar het theater te gaan om te kijken hoe het is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 november 2005 @ 17:59:45 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_32484820
Trouwens alle krantenrecensies waren positief tot lovend.

pi_32492603
Turks Fruit de musical. Mijn god. Waar eindigt dit?

Ik zag er een item over in het Journaal en werd er zo ongeveer fysiek onpasselijk van.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die er - geheel vrijwillig, mind you - zelfs geld voor neerleggen om naar zo'n wanproduct te moeten gaan kijken.

Gat-ver-dam-me!
pi_32502003
Nou was gisteren nog een keer geweest en ze was gewikkeld in een laken.
Daarvoor trok ze alles uit ( in het donker ) en er ging denk ik iets mis want ze was dus echt naakt behalve een bandje waar haar mic inzat.

Maar idd die Jelka van Houten speelde een puike rol en Sjoerd Pleijsier was echt goed. Ellen evers perfecte zang en Antonie niet echt zuiver maar toch goed gespeeld. Vond het overigens meer een toneel stuk dan een musical.

PS die alexandra van het achtergrond koor heef een realtie met Nick Nielsen Bekend van de TV
pi_32502242
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:23 schreef k_man het volgende:
Turks Fruit de musical. Mijn god. Waar eindigt dit?

Ik zag er een item over in het Journaal en werd er zo ongeveer fysiek onpasselijk van.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die er - geheel vrijwillig, mind you - zelfs geld voor neerleggen om naar zo'n wanproduct te moeten gaan kijken.

Gat-ver-dam-me!
Er zijn kennelijk meer mensen die erover denken. In de lokale schouwburg waren twee voorstellingen gepland. Dat zijn dus 1000 bezoekers. Er waren nog geen 400 kaartjes a ¤ 32,50 verkocht. Resultaat de sponsoren kregen gratis kaartjes toegewezen. Zo kwam ik dus aan mijn kaartje. Ik zou er zelf ook niet zo snel naar toegaan.

Overigens ben ik erg blij met het feit dat mijn baas cultuurminded is. Vanavond naar Youp van het Hek en vrijdag naar Javier Guzman.
Zu hause ist alles besser
  Trouwste user 2022 woensdag 23 november 2005 @ 15:16:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_32508809
32 euro is wel schandalig duur natuurlijk.

zondag 27 november 2005 @ 20:33:35 #12
135750 Shark-Food
silence is easy
pi_32627418
schandalig dit soort verkrachtingen van klassiekers en dan ook nog met soapies...
pi_32802252
IK ga er gratis naar toe als cultureel ambassadeur van de stadschouwburg de Harmonie in Leeuwarden, ben wel benieuwd.
Hoi :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')