Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty autoquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.
Niet die Gallardo kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty auto
Er is geen Breedbeeld modusquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
Hooi!!
ik heb een 15.4 inc monitor op me laptop.. ik wil need for speed spelen.. maar ik kan nergens een breedbeeld resolutie vinden...? ik krijg nu gewoon van die lang gerekte autos enzo... ? anyone?
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet die Gallardo kopen. Echt een baggerbak
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er is geen Breedbeeld modus. Heb al nagekeken voor je
Um DB9quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?
Goh, daar vraag je me watquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je die krijgen?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!![]()
Is beter dan donderdag!
Ik heb het gevoel dat het maar een hele kleine stad is waar je in rijdt, is dat ook zo?
Alleen in de PSP versie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef xboxps2 het volgende:
blijft jammer mag zeker niet van die auto merken
en kan je wel of niet met poliite rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |