Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
-edit peristilius-quote:Op maandag 21 november 2005 21:54 schreef MosPos het volgende:
[..]
Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.
Ik heb de Fiat Punto;quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb maar 2 auto's op dit moment
Mijn Mazda RX-8 (ook mijn race auto) sinds #12
En een Lambo Gallardo
Waar ben jij dan nu? 9?quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb de Fiat Punto;
Renault Clio (helemaal niks mee gedaan);
Mazda RX8 (pink slip);
Porsche Cayman S (pink slip);
Mitsubishi Eclipse (pink slip);
Mitsubishi Lancer Evo VIII (pink slip)
En de Golf GTI die ik heb gewonnen heb ik gelijk verkocht. Dus ik heb tot nu toe alle pink slips gehad op één na.
Het was wel de bedoeling. Black Edition komt alleen maar in europa uit voor de PC. Amerika leverde te weinig black edition uit.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
Dat is uit mijn hoofd nummer 8?quote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, die was al zo aardig om zijn Evo VIII aan mij af te staan.Ben nu bij Jewels.
Daarom doe ik nu elke race terug gaan naar mijn garage om het spel op te slaanquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef truSteh het volgende:
Dan word je auto niet na 1 keer in beslag genomen, maar met 1 zo'n kaartje alle auto's pas na 2 keer. Tot maximaal 5 keer gearresteerd totdat je auto word ingenomen.
PS2 is de enige platform in Europa die een BE krijgt. De rest ist dus standaard.quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef el_nuno het volgende:
komt de black edition voor de ps2 ook op dezelfde dag uit of moet je daar nog langer voor wachten?
Yup. Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
ja maar komt ie ook 24 november uit?
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ik ga lekker, alle races (dus niet alleen de 5 vereiste, ik doe ze telkens allemaal) voltooid voor #8. Moet alleen nog een beetje bounty en vrijwel alle milestones (milestones doe ik ook elke keer allemaal). Vanaf wanneer kan ik zo'n mooie Lamborghini kopen eigenlijk?
Nee, ze komen gewoon gelijk. En europa (PS2) krijgt alleen de Black Editiequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef el_nuno het volgende:
ok ja misschien dat ze nog een tijdje ermee gingen wachten met die black edition dacht ik. bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |