Nee, het gaat om het al dan niet passe zijn van het huwelijk van "Yak van 't Hak" naar aanleiding van zijn hypocriete handelingen met een smakeloze dame. Dat leid ik tenminste af uit de topictitel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef iteejer het volgende:
Het gaat hier om het volslagen smakeloos, passé en hypocriet zijn van Yak van't Hak.
Ja, Yakje zal zelf wel als laatste door krijgen dat hij als geheel nu een waste of space and time is... zo gaat dat meestal met ontspporde uitgerangeerde ex-artiesten...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
Dat werd later vanmiddag trouwens nog fijntjes (...) herhaald.
Het doet me gped dat je zijn nieuwe naam ook gebruikt, evenals de qualificatie 'hypocriet'. De dame in kwestie hoeft niet smakeloos te zijn, ik denk dat ze ofwel een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef chibibo het volgende:
Nee, het gaat om het al dan niet passe zijn van het huwelijk van "Yak van 't Hak" naar aanleiding van zijn hypocriete handelingen met een smakeloze dame. Dat leid ik tenminste af uit de topictitel.
Vanochtend zag ik er de beelden bij...quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:23 schreef iteejer het volgende:
Heb jij dat allemaal aan mnoeten horen? Ik heb medelijden met je...
!! Dat is wel erg gruwelijk ja!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef Copycat het volgende:
Vanochtend zag ik er de beelden bij...
Op nuchtere maag...
![]()
Amper...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef iteejer het volgende:
!! Dat is wel erg gruwelijk ja!!
Arme meid... gaat het nog..?
![]()
Graag gedaan, in tijden van tegenspoed, tsunami's en Yaks hebben we elkaar hard nodig, dan is solidariteit de enige strategie om er zonder te veel negatieve persoonlijke trauma's doorheen te komen.quote:
Ik citeerde slechts, waarde iteejer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:27 schreef iteejer het volgende:
Het doet me gped dat je zijn nieuwe naam ook gebruikt
Jaaaaaaaquote:
Dat deze bagger open blijft snap ik eigenlijk ook niet. Jammer dat Conflict geen modje meer is anders had hij deze mooi kunnen sluiten. Ik vind je een stomme kut-iteejerquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Jij ontbrak nog![]()
Deze topicserie is geniaal eigenlijk, het onmogelijke is bereikt: plezier beleven aan Yakje
Als Conflict dit dicht gedaan had, zou ik het weer geopend hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:22 schreef Sigg het volgende:
Dat deze bagger open blijft snap ik eigenlijk ook niet. Jammer dat Conflict geen modje meer is anders had hij deze mooi kunnen sluiten. Ik vind je een stomme kut-iteejer![]()
![]()
Ook al was Conflict nog mod geweest had hij met zijn etterige kutklauwtjes van dit topic af moeten blijven. Period.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:22 schreef Sigg het volgende:
[..]
Jammer dat Conflict geen modje meer is anders had hij deze mooi kunnen sluiten.
Je kan het nog steedsquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef static het volgende:
Ook al was Conflict nog mod geweest had hij met zijn etterige kutklauwtjes van dit topic af moeten blijven. Period.
quote:Youp geeft vreemdgaan toe: 'Ik heb even scheef geschaats in de liefde'
Erg van harte gaat het niet, maar Youp van 't Hek geeft aan het eind van 2005 schoorvoetend toe dat hij vreemdgegaan is en door zijn echtgenote Debbie Petter buiten de deur is gezet. Youp, die tot voor kort zo graag de draak op het toneel mocht steken, over uitgebluste relaties zegt zuinigjes over zijn eigen vreemdgaan: "Ik heb onlangs even scheef geschaatst in de liefde..." Overigens lijkt het niet de eerste keer dat Youp het niet zo nauw heeft genomen met de echtelijke trouw, want in een interview in De Volkskrant zegt de caberatier "ik heb nooit beweerd dat mijn eigen huwelijk heilig is. In Prachtige paprika's zei ik zelfs dat het een redelijk lange zit is. En dat programma ging al bijna twee jaar geleden in première...
Youp van 't Hek kan het nog altijd niet verkroppen dat zijn privé-leven op straat ligt nadat het weekblad Privé onthulde dat de moralist Van 't Hek zelf geen haar beter is dan de vreemdgaande mannen en vrouwen die hij doorgaans op de hak neemt. De brenger van het voor Youp zo onaangename nieuws, Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds krijgt dan ook een sneer in Volkskrant magazine waar Youp afgelopen weekend wel moest ingaan op zijn affaire met een Bredase tandartsvrouw wies huwelijk hij op de rand van de afgrond bracht. De moeder van vijf kinderen, waaronder een baby, viel voor de charmes van Youp, die toen de affaire aan het licht kwam door echtgenote Debbie Petter op straat werd gezet. Met de nodige tegenzin reageert Van 't Hek op zijn geruchtmakende vreemdgaan. "Ja, n? Ik woonde korte tijd elders, maar geen seconde met een vriendin! Laat ik er kort over zijn. Er is een crisis in het huwelijk van de familie Van 't Hek geweest. Die is nu voorbij. Klaar! Dat is het enige wat ik erover wil zeggen." Als Youp vervolgens voor de voeten geworpen krijgt dat het in zijn shows altijd gaat over uitgebluste huwelijken, relaties als 'cola waar de dop vanaf is' blijkt dat het huwelijk van Youp al langer onder grote spanning staat. "Ik heb nooit beweerd dat mijn eigen huwelijk heilig is. In Prachtige Paprika's zei ik zelfs dat het een redelijk lange zit is."
Maar zelfs met die onthulling neemt Volkskrant magazine geen genoegen en zegt dat Youp nog maar vorig jaar woedend werd en de hoofdredacteur van het Brabants Dagblad ervan beschuldigde naar de hoeren te gaan en het aan te leggen met stagiaires toen de man een verslaggeefster opdracht had gegeven de gangen van Youp in het Brabantse na te gaan als de lichten van het theater gedoofd waren. Van 't Hek reageert furieus op die vaststelling.
"Onzin. Het was een puur journalistieke kwestie. Ik laat me niet stalken door een juffrouw van de krant. Dat die pokdalige pisnicht Evert Santegoeds zoiets doet...soit. Maar niet het Brabants dagblad. Er word al genoeg door mijn brievenbus gegluurd. Ik was ook verbijsterd dat De Volkskrant in de recensie van Prachtige paprika's de huwelijksproblemen bij de Van 't Hekjes ter sprake kwamen. En dat ik met hier met jou over zit te praten.... Zoiets zou twintig jaar geleden nooit in De Volkskrant gestaan hebben. Maar ja, toen liepen columnisten ook nog niet in een Postbank-leeuwenpak. De tijden zijn veranderd, mijnheer."
Dat Van 't hek nu plotseling bereid blijkt openheid te geven over zijn huwelijksproblematiek lijkt er alles mee te maken te hebben dat ook Youp beseft dat zijn affaire met een moeder van vijf kinderen zijn imago geen goed heeft gedaan en dat veel van zijn fans hem de rug lijken te hebben toegekeerd en hem niet meer serieus kunnen nemen als hij de moraalridder uithangt op het toneel.
Zelfs in zijn column in NRC handelsblad probeerde de man die op Oudejaarsavond met zijn show op tv is te redden wat er te redden valt, want ook bij Youp gaat het om de kijkcijfers en de daaropvolgende dvd-verkoop van zijn Oudejaarsconference. Van 't Hek in NRC:
"Kwetsen kan enorm opluchten. In zijn huidige theaterprogramma pakt mijn collega Freek de Jonge mij stevig aan. Ik heb onlangs even scheef geschaatst in de liefde en hij heeft daar een mening over. Natuurlijk rekende hij op een antwoord en afgelopen zondag kreeg hij dat. Ik analyseerde het vioolspel van zijn vrouw. Hierop verscheen hij met zijn vrouw bij Barend & Van Dorp en speelden ze een riedeltje.
Ze mogen van geluk spreken dat er bijna niemand meer naar dat Talpa-programmaatje kijkt. Hun optreden was namelijk een regelrechte bevestiging van mijn belediging. Ze waren met hun muzikale act nog niet door de voorronde van Idols gekomen. Sterker nog: Zelfs de Jostiband had ze geweigerd. Of ik een rechtszaak van mijn collega aan mijn lolbroek krijg? Natuurlijk niet. Hij van mij? Absoluut niet. Het is spel en niks meer dan dat. Hij heeft in zijn leven zoveel mensen beledigd dat hij zelf ongetwijfeld een groot incasseringsvermogen heeft. Net als ik."
quote:Op zondag 25 december 2005 22:26 schreef Ole het volgende:
Kerstkadootje![]()
![]()
`Daar gaan we weer! Iteejer kan weer los!
Zoquote:Youp, die tot voor kort zo graag de draak op het toneel mocht steken, over uitgebluste relaties zegt zuinigjes over zijn eigen vreemdgaan: "Ik heb onlangs even scheef geschaatst in de liefde..."
Youp van 't Hek kan het nog altijd niet verkroppen dat zijn privé-leven op straat ligt nadat het weekblad Privé onthulde dat de moralist Van 't Hek zelf geen haar beter is dan de vreemdgaande mannen en vrouwen die hij doorgaans op de hak neemt.
Als Youp vervolgens voor de voeten geworpen krijgt dat het in zijn shows altijd gaat over uitgebluste huwelijken, relaties als 'cola waar de dop vanaf is' blijkt dat het huwelijk van Youp al langer onder grote spanning staat.
Dat Van 't hek nu plotseling bereid blijkt openheid te geven over zijn huwelijksproblematiek lijkt er alles mee te maken te hebben dat ook Youp beseft dat zijn affaire met een moeder van vijf kinderen zijn imago geen goed heeft gedaan en dat veel van zijn fans hem de rug lijken te hebben toegekeerd en hem niet meer serieus kunnen nemen als hij de moraalridder uithangt op het toneel.
Zelfs in zijn column in NRC handelsblad probeerde de man die op Oudejaarsavond met zijn show op tv is te redden wat er te redden valt, want ook bij Youp gaat het om de kijkcijfers en de daaropvolgende dvd-verkoop van zijn Oudejaarsconference.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:43 schreef iteejer het volgende:
...maar goed, Sigg bv zal Youp altijd als fan blijven houden...
Says who..?quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Sigg het volgende:
![]()
Youp![]()
![]()
iteejer, kerel. Je neemt dit topic veul te serieus
![]()
Neuquote:Op maandag 26 december 2005 23:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Says who..?
Of ben je tot inkeer gekomen?
Erg he?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef Duder het volgende:
Die foto van Poep van 't Hek in de volkskrant magazine![]()
Maar das toch zonde van de krant!? Misschien staat aan de andere kant wel een kei-interessant artikel over de werkgelegenheid in de it(eejer)-sectorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:22 schreef iteejer het volgende:
[..]
Erg he?
Aan de andere kant biedt dat weer wel de gelenheid om die foto tergend langzaam te verscheuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |