Jennen? dat is echt niets voor mijquote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die edit had ik dan niet gezien. Het leek mij gewoon weer een poging van jou om te jennen
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordigquote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja...was al weer bij...ik betrap me erop dat ik steeds meer met een half oor luister als lies begint ...
Nee, vast niet. Vandaag zat er ook een stukje in tussen Dido en Nathalie. Exact op het moment dat er iets naakt te zien zou zijn geweest, was de scene afgelopen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jennen? dat is echt niets voor mij![]()
ontopic...die hele losgeslagen regiekwestie...zou het ook op tv worden uitgezonden?
zo ongeveer alles wat rob, dido en naat zeggen is bij mij onderhand een irritant gezoem geworden. Roel triggerd me, die heb ik in korte tijd zo'n enorme klootzak leren vinden dat als die begint met lullen ( als hij niet met dido in bed ligt) dan zit ik al rechtop!quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordig![]()
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)quote:Op maandag 21 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet meer. Van Dido/Roel krijg ik jeuk en eczeem.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
hmpfffffff begreep lieske een keer verkeerd...is weer eens wat anders![]()
zou het ze dan echt om de streamers te doen zijn ?quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Vandaag zat er ook een stukje in tussen Dido en Nathalie. Exact op het moment dat er iets naakt te zien zou zijn geweest, was de scene afgelopen.
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).quote:Op maandag 21 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)![]()
![]()
Of ze hebben nieuwe cameramensen en/of nieuwe regie... Want het ene moment draaien ze wel alles weg.. en het volgende moment weer niet. Heel apart.quote:Op maandag 21 november 2005 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou het ze dan echt om de streamers te doen zijn ?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).
Die twee hebben zonder het zelf te weten wel een ding gemeen. Dat is dat ze allebei erg onzeker zijn en hard op zoek naar bevestiging van anderen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordig![]()
Ben eigelijk benieuwd wie jouw favoriet is dan. Ik ben hier pas dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo ongeveer alles wat rob, dido en naat zeggen is bij mij onderhand een irritant gezoem geworden. Roel triggerd me, die heb ik in korte tijd zo'n enorme klootzak leren vinden dat als die begint met lullen ( als hij niet met dido in bed ligt) dan zit ik al rechtop!
Volgens mij is ROel helemaal niet onzeker in het normale leven. Hij is nu heel onzeker in zijn relatie met Dido, dat wel. Maar dat is de schuld van Dido, omdat ze eigenlijk zeer weinig loslaat en het liefst over zichzelf praat en complimentjes uitlokt.quote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die twee hebben zonder het zelf te weten wel een ding gemeen. Dat is dat ze allebei erg onzeker zijn en hard op zoek naar bevestiging van anderen.
De een krijgt de bevestiging van iemand die beregeil is en helemaal niet luistert, waardoor ze zich toch nog weer wat beter gaat voelen. De ander krijgt de bevestiging van een eenzaam oud vrouwtje die haar vrienden heel snel heeft zien vertrekken en het benauwd krijgt.
Ze worden nooit vrienden want ze zijn beide zoekende.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).
Wat erg zeg. Het is goddomme tien uur. Ze hebben hard gewerkt zekerquote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
K heb toch gelijk gekregen, iedereen ligt nu in bed
1) Lieskequote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben eigelijk benieuwd wie jouw favoriet is dan. Ik ben hier pas dus vandaar mijn vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |