Heej heej das helemaal niet logiesj ja! Hoe kom je nouw bij logiesj? En nouw is het klaar oke?!quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal en Rob
Zal wel Amsterdamsch zijn he? Lijkt me logisch! Laten we het daarop houden. Klaar!
Ik ga wel Jensen kijken maar
Kan je eens lekker vroeg naar bed (net als de bewonersquote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!
Zou ik echt oneerlijk vinden, spel moet eerlijk gespeeld woren en publiek moet eindbeslissing maken.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Breng Hummie nou niet op ideeën... Of toch wel!!!!![]()
BRILJANT
tssssss!quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je eens lekker vroeg naar bed (net als de bewoners)
Het publiek?! Maak je toch geen illusies. We zijn aan Hummies grillen overgeleverd.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Zou ik echt oneerlijk vinden, spel moet eerlijk gespeeld woren en publiek moet eindbeslissing maken.
rob en sjankwal zijn nog op ...quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!
Is ook zo. Het zit écht goed in elkaar. Alleen een formule is een keer uitgewerkt. Ik ben blij dat het erop zit. Volgende week wordt wél weer leuk, met alle eikels in de studio die al lang hadden opgegeven of er uit waren gestemd. En Esther.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.
Ik heb er in elk geval van genoten![]()
Ik begrijp je.... er valt niets te cappen op dit moment...quote:
Veel actie is er nu toch niet in het huis, ben dus even het archief ingedoken voor een paar oudere plaatjes.quote:
ja die van tanja had ik nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik begrijp je.... er valt niets te cappen op dit moment...![]()
Die van Tanja id wel geinig![]()
Dan verwacht ik nog wel even een vette tongzoenpartij!quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
rob en sjankwal zijn nog op ...![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heej heej das helemaal niet logiesj ja! Hoe kom je nouw bij logiesj? En nouw is het klaar oke?!![]()
ach ze had toch alleen maar in de babykamer gezetenquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Stiekem mis ik Tanja wel een beetje![]()
Ja Ester was top, ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zatquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook zo. Het zit écht goed in elkaar. Alleen een formule is een keer uitgewerkt. Ik ben blij dat het erop zit. Volgende week wordt wél weer leuk, met alle eikels in de studio die al lang hadden opgegeven of er uit waren gestemd. En Esther.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |