Ik ben ook erg nieuwsgierig geworden door dit topic, en ga hem nu kijken via uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Vuurzee via uitzendinggemist gekeken. Zojuist nog !!
Ik vind het een goeie serie.
En ga het zeker volgen (dan op tv)
Ik ben benieuwd wat er met Yasmine is gebeurt![]()
Echt wel![]()
Ik ben ook blij dat ik via uitzendinggemist.nl gekeken hebt !quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook erg nieuwsgierig geworden door dit topic, en ga hem nu kijken via uitzendinggemist.nl
Mede met dank aan Dhr. P. de Leeuwquote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef evert het volgende:
[..]
gisteravond ca. 800.000 kijkers, valt me niet tegen
Paul is een goeie doorschuif..Gelijk daarna Vuurzeequote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Mede met dank aan Dhr. P. de Leeuw.
Precies. Niet dat het dat niet verdiend hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul is een goeie doorschuif..Gelijk daarna Vuurzee![]()
Wie weet misschien volgende week meer kijkersquote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Precies. Niet dat het dat niet verdiend hoor.
Dat deden ze inderdaad heel goed! Door middel van het steeds tonen van stukjes film ten behoeve van die 50e verjaardag werden de karakters ook meteen aan de kijkers voorgesteld. Als ze begonnen met 'lieve pap' of 'beste oom' weet je als kijker meteen wat de relatie tot de jarige is.quote:Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ok, gezien
...maar het viel me mee dat je vrij snel door hebt wie wie is en waar bij hoort
Ja, elke week na Paul om 21.00quote:Op zondag 27 november 2005 19:49 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Elke week na Paultje neem ik aan?
Ik vond het wel aardig. STUKKEN beter dan de wanproducten Unit 13 en Ernstige Delicten, in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef Toad het volgende:
Nou wat vonden we ervan?
en meerdere kerenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag zitten kijken en vond het bijzonder boeiend. Alleen wel gek dat die politieman niet meteen heel boos was ofzo, maar tamelijk geamuseerd naar zijn eigen naakte dochter zat te kijken..
Unit 13 een wanproduct ?????quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig. STUKKEN beter dan de wanproducten Unit 13 en Ernstige Delicten, in ieder geval.
V.
Kan me niet schelen, ik vond Kinky een lekker dingquote:
Nee herhaling.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Symer het volgende:
Was vuurzee nou op tv vanavond?
Toch geen nieuwe aflevering hoop ik?
Nee de HH van afgelopen zaterdag. Morgenavond na Mooi! weer de Leeuw de tweede aflevering.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Symer het volgende:
Was vuurzee nou op tv vanavond?
Toch geen nieuwe aflevering hoop ik?
een brutale meid speelt ze, maar wel goed. Net zo als haar moeder Renee Soutendijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:05 schreef Kloot-Jan het volgende:
Lekker hysterisch overdreven kind speelt die Caro Lenssen
Had hij niet ruzie met Viola Holt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Renee Soutendijk is de moeder van Caro Lensen!
Wie ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Had hij niet ruzie met Viola Holt?
on-topic: Het is wel een leuke serie.
Caro Lensen is een meisjequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Caro Lensen, staat mij vaag iets van bij
omgquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caro Lensen is een meisjeGeef niks hoor!
Maar dat weet ik niet of ze ruzie hebben![]()
Oh in het echt bedoel je!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Renee Soutendijk is de moeder van Caro Lensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |