Bedankt, wat een mooi meisje zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:28 schreef Toad het volgende:
Ik vind het een prima eerste aflevering. Ik hoop dat ik het niet voortdurend ga vergelijken met de Twin Peaks afleveringen die ik heb gezien.
Girllover: Sylvia Hoeks
Ik ben toch blij met je reactie. Ze lijkt op Bridget Wilson (vrouw van Pete Sampras) vind ik maar ik vind Sylvia mooier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sonja, gespeeld door Sylvia Hoeks
edit: te laat
Misschien, maar anders misschien te vinden via uitzendinggemist.nl.quote:
Ik dacht dus dat die douche-scene liet zien dat zij zich vies voelde n.a.v. die seksvideo. Dat denk ik omdat ze zo opzichtig de zeep pakte.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
Wat me wel al duidelijk lijkt is dat Yasmin zwanger is óf was,
gezien de buikpijnscène onder de douche en haar bezoekje aan de dokter.
En Sander is dan wel de meest voor de hand liggende vader.... maar is dat vast níet
Ik vond haar op Anniek Pheiffer [?] lijken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:35 schreef girllover het volgende:
Ze lijkt op Bridget Wilson (vrouw van Pete Sampras) vind ik maar ik vind Sylvia mooier.
Hehe, maar ze waren zo geilquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
Ik vond haar op Anniek Pheiffer [?] lijken...
maar eh, je mening is duidelijk... zullen we voorkomen dat het hier vol komt te staan met puberale reacties?
Nee, je zult het op uitzendinggemist.nl moeten terugkijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef p-etr-a het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Wanneer komt het erop te staan, en tot wanneer? Ik wil dit best graag zien maar was vandaag helaas niet thuis.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, je zult het op uitzendinggemist.nl moeten terugkijken.
Meestal duurt dat maar 1 dag. In het weekend vaak 2 dagen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wanneer komt het erop te staan, en tot wanneer? Ik wil dit best graag zien maar was vandaag helaas niet thuis.
Waar is dat filmpje?quote:
Dat hoef je je niet af te vragen, dat is gewoon zo. Maar dat maakt toch niets uit? Kijken er gewoon wat minder mensen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef evert het volgende:
ben alleen nieuwsgierig of het niet te moeilijk is voor gemiddeld nederland.
gisteravond ca. 800.000 kijkers, valt me niet tegenquote:Op zondag 27 november 2005 08:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet af te vragen, dat is gewoon zo. Maar dat maakt toch niets uit? Kijken er gewoon wat minder mensen..
Echt welquote:Dat was een zeer boeiende pilot! Verheug me al op volgende week zaterdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |