Stand in poule, Ajax bij zege naar 2e ronde CLquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
1 punt is genoeg voor de tweede ronde ofniet?
Mits Arsenal wint van Thun.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
1 punt is genoeg voor de tweede ronde ofniet?
Ajax moet gewoon winnen en de situatie in eigen hand houdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Arsenal zal toch wel gewoon zijn sportieve plicht doen hoop ik....
Zonder die laatste minuut tegengoals van ons stonden we 3e, 1 punt achter Thun en 1 voor Praag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
De laatste minuut tegengoal heeft ons alweer genoeg genekt in Europa de laatste tijd. Ik zit een stuk lekkerder te kijken bij 1-0 als Arsenal al 5-0 voor staat.
Tuurlijk, het kan ook in je voordeel werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder die laatste minuut tegengoals van ons stonden we 3e, 1 punt achter Thun en 1 voor Praag.
Denk dat de politie daar anders over denktquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef BoNi het volgende:
413, toch jammer dat er geen Tsjechisch publiek is.....
Ik denk dat dat afhankelijk is van de uitslag..... Ook zonder uitpubliek wil het nog weleens nodig zijn dat ze moeten optredenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk dat de politie daar anders over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |