Huntelaar of Kluivertquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef kingmob het volgende:
Als je dit ziet zou je idd toch wel denken dat Huntelaar spontaan het halve probleem zou oplossen...
Jaake heeft de schuldquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef erikh het volgende:
Wat zingen ze nou?
Voor Praag wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
de commentator heeft gelijk, de eerste helft IS matig
ajax is matig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
de commentator heeft gelijk, de eerste helft IS matig
Klopt gedeeltelijk ook wel, dankzij het bestuurlijke beleid van de afgelopen 3 a 4 jaar zit Ajax nu in de shit eigenlijk.quote:
Die halen ze regelmatig. Ze vergeten echter de bal mee te nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef ErikT het volgende:
Wat slecht. Ik snap niet dat ze 4-3-3 spelen als de buitenspelers niet in staat zijn de achterlijn te halen.
Mwoa, schuld van de voorverwarmde spelersstoelenquote:
* D1 radio aangezet heeftquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef Enchanter het volgende:
stelletje frusties
Zet dan de radio aan
HUP AJAX
Dus stiekem ben jij je hele leven al voor Ajax?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:29 schreef Zwansen het volgende:
op dit soort momenten heb ik spijt dat ik voor PSV ben.
met maar 30 seconden vertragingquote:
Wat nou het goede is, zelfs als de wedstrijd zo doorgaat en het blijft gelijk dan is Ajax door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:29 schreef Zwansen het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd, op dit soort momenten heb ik spijt dat ik voor PSV ben. Wat een klasse straalt dit Ajax uit..![]()
![]()
Nee, voor de verandering ben ik niet na 95 voor Ajax geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus stiekem ben jij je hele leven al voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |