Dat eeuwige gezeik over Boukhariquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef Cheiron het volgende:
Wat bezielt een trainer in hemelsnaam on boukhari op te stellen, en al helemaal in een championsleague duel!
En Rosenberg had ook wel ene plekkiemogen hebben.
En er wordt zwaar kut verdedigd en opgebouwd.
Verder: AJAX!!
Idd, Boukhari vind ik technisch gezien altijd een zeer knappe speler, die vaak meer brengt dan verwacht ..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over Boukhari.
Rosales op links is het natuurlijk helemaal. Of Manchuryan die niet fit is
Eindelijk jaquote:
Graag, duizend keer liever dan diezichzelfoverschattende Boukhari die werkelijk NOOIT een pepernoot raakt. Als hijeen doelpunt maakt is het 1 van de 2 keer puur geluk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over Boukhari.
Rosales op links is het natuurlijk helemaal
De flanken worden anders tot nu toe redelijk gebruikt (met name Pienaar) .. alleen die voorzet moet juist neervallen ..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef erikh het volgende:
Vind je het gek dat ajax zo weinig scoort, als iedereen al vanaf een flinke afstand buiten het strafschop gebied gaat schieten.
Héél ergens heb ik het rare onderbuikgevoel dat je nog wel eens gelijk kon hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Cart_man het volgende:
Boukhari is degene die ajax de wedstrijd bezorgt vanavond, geloof me maar...
Flanken worden idd aardig gebruikt, maar kom op hey als je nog ruim buiten het strafschop gebeid staat, er is ruimte om dichter bij de goal te komen en je gaat al schieten dan ben je gewoon niet slim bezig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De flanken worden anders tot nu toe redelijk gebruikt (met name Pienaar) .. alleen die voorzet moet juist neervallen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |