[HINT]als ze nou een fokaccountje aanvragen kunnen ze je hier nog wat bashen ofzo [/HINT]quote:Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef Thieske het volgende:
Mooi ook die reactie op die weblog met een link naar dit topic!
Die collega's van je zullen nu wel helemaal dubbel om je liggen.
quote:Op maandag 21 november 2005 19:09 schreef BlueEyed het volgende:
Nog niemand een linkje naar het vorige topic van de TS op die weblog gezet? Doet t vast ook goed!
quote:Op maandag 21 november 2005 19:09 schreef BlueEyed het volgende:
Nog niemand een linkje naar het vorige topic van de TS op die weblog gezet? Doet t vast ook goed!
Nu je het zegtquote:Op maandag 21 november 2005 19:09 schreef BlueEyed het volgende:
op basis van de topics waarin hij reageert vink dat ie ongeschikt is voor landsverdedigingstakenquote:
He bij de marine, leger, landmacht heb je geen collega's, maar vriendenquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Aventura het volgende:
Leuke collega's heb je..
Ah kijk dat is natuurlijk wel een hele goeie reden moet ik zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ja ze schijnen me niet te mogen omdat ik een tukker ben en een wat raar Twents accent heb... niet dat ik er wat aan kan doen ofzo maargoed...
En jij denkt dat jouw accent de enige reden is dat je ze niet mogen? Whahahahaha... Nou zijn sommige mensen klootzakken met vooroordelen maar kan mij onmogelijk indenken dat ze je alleen daar niet om mogen... Misschien ben je gewoon een klootzak of is je eq niet al te hoog?quote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ja ze schijnen me niet te mogen omdat ik een tukker ben en een wat raar Twents accent heb... niet dat ik er wat aan kan doen ofzo maargoed...
Haha, nu heb ik ineens geen zin meer om je te helpen maar ook gewoon uit te lachenquote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef iddqd het volgende:
Wie is die ijsmeis trouwens? Is ze echt op zoek naar een vriend? En ziet ze er mooi uit?
quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef iddqd het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat een aantal collega's van mij ik me behoorlijk belachelijk aan het maken zijn ben op een weblog met een foto van mij erop
http://oudenijhuis666.web-log.nl/log/3768211
Zeg nou zelf, dit is echt niet leuk meer zoiets...Kan ik hier iets tegen doen, weet iemand dat? Hoe zou ik kunnen bewijzen dat ik het ben op die foto zodat men die blog eventueel zal verwijderen??
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:49 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Verkapte-kijkmijnouopeenweblogstaan-aandachtvrager!
Is er iemand dood dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind dit wel een Darwin award waard.
ijsmeis.rarquote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef iddqd het volgende:
En ziet ze er mooi uit?
Wat niet is kan nog komen...quote:
Dit gaat de kankerpallets achternaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Clint_Eastwood het volgende:
idd als je nou nix had gezegd had nooit van z'n leven iemand dat weblog gezien nu gaat het heel nederland door!
dat gevoel heb ik ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |