Ja maar hoe kan ik nou weer bewijzen dat ik het ben op die foto? Zullen ze zomaar alle blogs weghalen als ik claim de persoon te zijn op de foto? Lijkt me sterk...quote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
support@web-log.nl of http://www.web-log.nl/portal/contact.log lijkt me het logischt.
Nou ja, dat weet ik niet, maar het helpt meer dan hier te klagenquote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou weer bewijzen dat ik het ben op die foto? Zullen ze zomaar alle blogs weghalen als ik claim de persoon te zijn op de foto? Lijkt me sterk...
Niks verder maar ik zou nooit zo openlijk naar een vriendin solliciteren... dat staat nogal kansloos namelijkquote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef Lucille het volgende:
Welke zaken op die weblog zijn onjuist overigens?
Lekker bezig weer cerrorquote:Op maandag 21 november 2005 18:14 schreef cerror het volgende:
Iedere vrouw wil toch een wandelend oorlogstrauma?
Als je zelf een digicam hebt of een webcam kan je een foto maken met een briefje waar iets opstaat wat bewijst dat jij 't bent..quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou weer bewijzen dat ik het ben op die foto? Zullen ze zomaar alle blogs weghalen als ik claim de persoon te zijn op de foto? Lijkt me sterk...
Uber lekker wijf ja. Echt iets voor jouquote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef iddqd het volgende:
Wie is die ijsmeis trouwens? Is ze echt op zoek naar een vriend? En ziet ze er mooi uit?
Dat is een goed idee ja... bedanktquote:Op maandag 21 november 2005 18:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je zelf een digicam hebt of een webcam kan je een foto maken met een briefje waar iets opstaat wat bewijst dat jij 't bent..
Iets van "Ik wil niet op deze weblog staan"...
quote:Op maandag 21 november 2005 18:11 schreef Vitalogy het volgende:
In zo'n situatie kan je beter de boel negeren.
Kijk naar ijsmijs, die maakt een chique opmerking als ze weer eens geconfronteerd wordt met die foto's. Dat dwingt alleen maar respect af.
Dat kan sowieso niet... het zijn iets van 4 gasten, daar kan ik niet alleen tegen opquote:Op maandag 21 november 2005 18:25 schreef Classics het volgende:
[..]
![]()
keihard aanpakken anders hoor je er over 3 jaar nog steeds van![]()
ik dacht dat in het leger iedereen je vriend wasquote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef iddqd het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet... het zijn iets van 4 gasten, daar kan ik niet alleen tegen op
Dus open je er maar een topic overquote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef iddqd het volgende:
[..]
Niks verder maar ik zou nooit zo openlijk naar een vriendin solliciteren... dat staat nogal kansloos namelijk
Nu dus welquote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Lekker belangrijk, d'r komt toch geen kip op die weblog.
Nu wel.quote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
behalve half FOK nuquote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja ze schijnen me niet te mogen omdat ik een tukker ben en een wat raar Twents accent heb... niet dat ik er wat aan kan doen ofzo maargoed...quote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht dat in het leger iedereen je vriend was![]()
ZE LIEGEN DUS IN DE RECLAME
quote:Vinden jullie eigenlijk dat ik voor lul sta op die weblog? Of denken jullie dat ik zo mischien wel kans maak op een vriendin? Mischien dat het wel een beetje voor lul is maar als het helpt dan kan het niet zoveel kwaad denk ik...
3 man tegelijk?? Dan ben je wel een hele stoere kerel als je 2 man tegelijk aankuntquote:Op maandag 21 november 2005 18:31 schreef CyFanate het volgende:
Je zit bij luchtmacht en kan geeneens 4 kerels aan :p Ik weet iig dat landmacht getraind WERD (of nog steeds) in het man2man gevecht, waar hij in staat moest zijn minimaal 3 tegelijk aan te kunnen... Maar ja, luchtmacht zal dat niet hoeven denk ik? Ligt er maybe ook aan wat je functie er is:P Wat is je functie?
owquote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ja ze schijnen me niet te mogen omdat ik een tukker ben en een wat raar Twents accent heb... niet dat ik er wat aan kan doen ofzo maargoed...
Er staat zelfs iets van ijsmeis op de weblogquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef skamzz het volgende:
Ik zou me er niet te druk om maken, bijna niemand zal die site bezoeken, (ja nu wel ja![]()
Maar zo bekaaid kom je er ook weer niet vanaf (het had echt nog erger gekund).
Bovendien maak je best kans dat je reacties krijgt van meisjes.
En tegen je collega´s gewoon normaal doen, en zeggen he bedankt jongens, heb binnenkort een date![]()
Ik zit bij de luchtmacht... ik werk met helicoptersquote:Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef Thieske het volgende:
Iddqd, ik neem aan dat ze jou in een oorlog als mijnenveger vooruit sturen?
Brandstofvuller?quote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ik zit bij de luchtmacht... ik werk met helicopters
misschien dat ze je eronder hangen ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ik zit bij de luchtmacht... ik werk met helicopters
Ik eigenlijk ook wel. Maja met dit topic weet nu iedereen je foknaam, echte naam, foto, bezigheden dus ja, misschien moet je er maar gebruik van maken om nu je slag te slaan bij de vrouwen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:46 schreef -Numlock- het volgende:
Ik vind die weblog eigenlijk wel meevallen.![]()
waarom denk je dat ie dit topic is gestartquote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Maja met dit topic weet nu iedereen je foknaam, echte naam, foto, bezigheden dus ja, misschien moet je er maar gebruik van maken om nu je slag te slaan bij de vrouwen.
Laat het ons weten TSquote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef Classics het volgende:
[..]
waarom denk je dat ie dit topic is gestart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |