als jij iets weet dan mag je het zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 17:53 schreef echt het volgende:
Ga werken dan.
Neem weer een krantenwijk. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niets is..quote:Op maandag 21 november 2005 18:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als jij iets weet dan mag je het zeggenIk heb 6 jaar een krantenwijk gedaan, waardoor ik geen winkelervaring heb ofzo en dus nergens word aangenomen vanwege gebrek aan ervaring en voor de supermarkt ben ik te oud, nemen ze alleen nog 15/16 jarigen aan
Na 6 jaar krantenwijk heb ik het wel weer gezien hoor, echt geen zin meer om zo vroeg me bed uit te moeten en ben nog niet echt bekend in deze stadquote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Neem weer een krantenwijk. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niets is..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:57 schreef BrauN het volgende:
Hier is ie binnen hoor.
lol geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2005 01:29 schreef RijstNatie het volgende:
nu al binnen?
wrom hoor ik mensen roepen de 24e dan?
bij de postbank gaat het altijd wat langzamer he.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:29 schreef RijstNatie het volgende:
nu al binnen?
wrom hoor ik mensen roepen de 24e dan?
minder fokken meer werken braun dan hoef je nie te lenenquote:Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef BrauN het volgende:
Ik ben maar eens bij gaan lenen. Deze maand een eurootje of 600 stufi dus.
ik heb het met de postbank ook altijd op de dag zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:57 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
bij de postbank gaat het altijd wat langzamer he.
donderdag kunnen we weer zuipen.
Bij de pbank is het er tegenwoordig op de dag van stortingquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:57 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
bij de postbank gaat het altijd wat langzamer he.
donderdag kunnen we weer zuipen.
ja, na 10 topics snappen we het nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:22 schreef Dementor het volgende:
ib-groep.nl: zegt 24 november.
Moeilijk he om dat elke maand even te checken.
Fucking hell.
En ik roep al sinds 10 topics ongeveer 2 dagen voor de betalingsdatum "Hij is binnen!".quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja, na 10 topics snappen we het nog steeds niet
gij frikandel!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
En ik roep al sinds 10 topics ongeveer 2 dagen voor de betalingsdatum "Hij is binnen!".
Puur om verwarring te zaaien onder die gestresste types.
Zeg paupertje, je gaat toch niet werken als je lekker op het geld van de staat kan leven?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb het nog niet binnen, maar ook nog niet nodig. Heb nog ¤100 over ofzo, en ik krijg aankomende week ook ¤200 van mn stage.
Maarja, ik loop stage en daarnaast werk ik. Nogal moeilijk voor sommige...Ik ga ook gewoon uit enzo. Als jullie luie honden nou ook gingen werken, hadden jullie hier niet zo moeten janken
Je moet gewoon wat gaan doen met die luie bolle barst van jequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg paupertje, je gaat toch niet werken als je lekker op het geld van de staat kan leven?
Ik vind het wel relaxt zo. Lekker de hele maand met geld smijten en dan tegen het einde van de maand effe klagen dat alles op is... Maar geen nood, nog een paar dagen en we kunnen er weer tegenaan!
En die schuld die ik opbouw? Och, ík heb straks een gedegen studie genoten en hopelijk vind ik een baan waarmee ik die schuld binnen een mum van tijd heb afgelost. Zo niet... dan verjaart die schuld en wordt ie kwijtgescholden. Nog idealer eigenlijk!
Dus, vuil proletarisch stuk vreten... hou je maar kalm.
Ik werk ook 2 dagen per week naast m'n studie. Ik schetste alleen maar effe mijn ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat gaan doen met die luie bolle barst van je
Dan is het goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik werk ook 2 dagen per week naast m'n studie. Ik schetste alleen maar effe mijn ideaalbeeld.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lol geen idee
de site van de ib-groep zegt ook de 22ste namelijk
quote:24 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |