Ik weet 't niet maar ben wel benieuwd naar wat haar motivatie is om je borg in te houden, heb je iets gesloopt ofzo? Ik zit in dezelfde situatie trouwens, huur ook een kamer bij een hospita, hopelijk werkt die wel een beetje mee over 3 maanden.quote:Op maandag 21 november 2005 17:19 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Hallo allemaal…
Op dit moment loop ik stage in Spanje en er is een kleine kans dat ik binnenkort van diefstal wordt verdacht. De eigenaar was het product staat op het punt mijn borg (huur een kamer bij haar) in te houden als ik weg ga.Stel ik steel iets van min of meer dezelfde waarde en zij doet aangifte. Kan ik Spanje dan nog normaal verlaten? (met een vliegtuig).
Bedankt voor het lezen!
Gelul, diefstal is geen overtreding maar een misdrijf !!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
Je begaat met een diefstal=overtreding en geen misdaad. Dus mag je het land uit.
Ik heb niks gesloopt (waar ze van weet iig). Maar ik hoorde dat het heel veel gebeurt hier. Ze wil het vooral doen omdat er gasten zijn geweest waar ze niks van wist (gas en stroom). Dat vind ik onzin...quote:Op maandag 21 november 2005 17:56 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Ik weet 't niet maar ben wel benieuwd naar wat haar motivatie is om je borg in te houden, heb je iets gesloopt ofzo? Ik zit in dezelfde situatie trouwens, huur ook een kamer bij een hospita, hopelijk werkt die wel een beetje mee over 3 maanden.
Maar als ze geen bewijs hebben? Ik jat dat spul en stuur het naar Nederland. Dan vinden ze het nooit bij mij, maar ik zou wel verdachte nummer 1 zijn.quote:
Waarom verreken je de laatste maand huur niet met de borg?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:22 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb niks gesloopt (waar ze van weet iig). Maar ik hoorde dat het heel veel gebeurt hier. Ze wil het vooral doen omdat er gasten zijn geweest waar ze niks van wist (gas en stroom). Dat vind ik onzin...
Daar had ik ook al gedacht, maar ik blijf tot 15 december. De borg 350 euro, maar ik hoef maar de helft van de huur te betalen. Dus als ik dat doe kost het me nog 175 euro.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef mgerben het volgende:
[..]
Waarom verreken je de laatste maand huur niet met de borg?
Dus gewoon niet betalen en zeggen dat ze dat van de borg mag halen.
Tegen de tijd dat ze een rechtszaak heeft aangespannen ben je allang weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |