Internet was een beetje traag en had geenzin om helemaal naar klb te gaan aangezien hier nog een gc venster openstondquote:Op maandag 21 november 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Vervelend voor je...
maar wat moet ik ermee in GC?
--> KLB
Necrofielie is niet van toepassing, hij is stervende, niet gestorven.quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik wist niet dat je aan necrofiele-etenswarensex deed, en ook niet dat je er kanker van kon krijgen.
Zeker niet onmogelijk, waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef mikey99 het volgende:
klagen zonder kk onmogelijk voor je?
´kan·ker
de kanker (mannelijk)
1 ziekte die zich openbaart als een kwaadaardig woekergezwel aan organen
en aangezien pitabroodjes geen organen zijn, nog een keer zwaar kansloos ook
quote:Op maandag 21 november 2005 16:46 schreef tonks het volgende:
Kindjes in afrika eten poep uit koeien en jij zit hier te janken!!
quote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Dirktator het volgende:
In bedrijfs-economische termen zou ik zeggen: "bad inventory management".
Misschienquote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef Silven het volgende:
Ondertussen ligt de shoarma al verdeelt over 3 ALDI-kaddetjes, ik voel me zo'n pauper. Misschien ben ikw el een pauper.
kanker betweterquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef mikey99 het volgende:
klagen zonder kk onmogelijk voor je?
´kan·ker
de kanker (mannelijk)
1 ziekte die zich openbaart als een kwaadaardig woekergezwel aan organen
en aangezien pitabroodjes geen organen zijn, nog een keer zwaar kansloos ook
aaaaah zemhr, jou eigen vader neukt jou in kontje, je moeder geeft kontje aan iedereen, tabonjmek smerige kehbaquote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Stervende hoeren kanker Turk!!!!!11 Kut moslima!!!11
ekmek buldumquote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef Yildiss het volgende:
[..]
aaaaah zemhr, jou eigen vader neukt jou in kontje, je moeder geeft kontje aan iedereen, tabonjmek smerige kehba
kanker bezem, woulah!
Ben jij soms de Nederlandse aftakking van Al-Gayda?quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef Yildiss het volgende:
[..]
aaaaah zemhr, jou eigen vader neukt jou in kontje, je moeder geeft kontje aan iedereen, tabonjmek smerige kehba
kanker bezem, woulah!
Btje jammer hequote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef Silven het volgende:
STERVENDE HOERE KANKER PITABROODJES![]()
![]()
HEB IK HEERLIJK SHOARMA GEMAAKT, KOM IK ERACHTER DAT ER GEEN PITABROODJES MEER ZIJN !1!!!!!!1UNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEZE DUS: [afbeelding]
neen, ik ben gewoon uitermate fenominaal.quote:Op maandag 21 november 2005 17:29 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ben jij soms de Nederlandse aftakking van Al-Gayda?![]()
kanker turkquote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ekmek buldum![]()
ben sizim baba nizim![]()
jij bent meer turk als mij maat.quote:Op maandag 21 november 2005 17:41 schreef Yildiss het volgende:
[..]
kanker turkga nederlands leren ofzo
senin anan oruspu! en je ablan ook
INSALLAH!
-edit-quote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij bent meer turk als mij maat.
doe mij trui maat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |