quote:Op maandag 21 november 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom duikt dat ene gastje niet gewoon een sparrenbos in?
Voor de rest gebruik je google maarquote:Joke In Het Sparrenbos
Door: Jos
Op een mooie middag loopt Joke in het Leuvenumse Bos, samen met haar hond Nero. Ja we zijn samen, niemand van ons gezin had zin om met mij de 28-jarige Joke en Nero, onze hond te gaan wandelen, mijn kinderen waren met vriendjes aan het spelen en mijn man wilde liever tv-kijken, maar zo’n hond moet natuurlijk uitgelaten worden.
Terwijl ik langs een smal bospas loop mijmer ik over mijn lovers. Ja ik ben nogal een heet typetje en beschik over twee geweldige lovers; iets wat mijn man niet weet. Nero onze hond rent enthousiast links en rechts het bos in, maar komt af en toe terug om te kijken of ik als zijn baasje je er nog wel ben. Al lopend word ik gei...
Sabinequote:
aardappels schillen?quote:Op maandag 21 november 2005 22:00 schreef tonks het volgende:
Jokeeee kom uit die keukennn want ik wil graag met je
hijs tofquote:Op maandag 21 november 2005 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Die rutger
Liggen 2 mensen te ketsen, vraagt hij doodleuk: "Op welke politieke partij ga jij stemmen?"
17 december gaat het omhoog als het goed is.quote:Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
512 / 2560
Ik moet om half 11 pas op school zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:47 schreef tonks het volgende:
Als ik wist hoe.
Ik zit nu op school.. heb maar tot half 11 ofzo!
Erg druk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:19 schreef tonks het volgende:
Leg eens uit mnjong
En schreeuwerigquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
en aangeraakt door een chinees
Lees de tekst op het plaatje nog eens?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
en aangeraakt door een chinees
Ik zou het níet tegen ze zeggen. Hoewel je pas hoeft te gaan rennen als je ze Japanners noemt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:39 schreef tonks het volgende:
Korea is toch een soort china
Dan heb jij ze niet naast elkaar gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef tonks het volgende:
Korea japan china, ze zien er allemaal hetzelfde uit
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
gex je icoon hosting is dood
Goedemorgen allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |